جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت های جالب در آشپزخانه

آشپزی کردن برای عده‌ای به عنوان یک مشغله و برای گروهی به منزله‌ی سرگرمی یا هنر قلمداد می‌شود، اما به نظر شما زمانی که آشپزی و فناوری با یکدیگر همگام شوند شاهد چه چیزی خواهیم بود؟

طراحان گجت‌های جالب به صورت ویژه روی اهدافی همچون صرفه جویی در زمان، انرژی و در عین حال راحت نمودن هر چه بیشتر زندگی انسان تمرکز کرده‌اند. برای آن دسته از افراد که برنامه کاری فشرده‌ای دارند، شاید پیدا کردن زمانی مناسب برای آشپزی و پخت و پز کار چندان ساده‌ای نباشد، اما انتظار می‌رود  با کمک این گجت‌ها  شاهد انقلابی نوین در زمینه‌ی آشپزی باشیم.

آهن‌ربای چربی (Fat Magnet)

 

The-Fat-Magnet

 

 

اکنون دیگر جدا کردن چربی اضافی از غذاهای چرب چندان سخت نخواهد بود، چرا که این چربی‌رُبای جالب، قادر است به سرعت چربی‌ شناور روی سطح غذا را جذب و جدا کند. این گونه که به نظر می‌رسد، با استفاده از این وسیله، غذای سالم‌تری میل خواهید کرد. این وسیله برای خوراک‌ها، سوپ، آبگوشت و دیگر غذاها قابل استفاده است.

Zip Zester

 

zip zester

 

 

زیپ زستر گجت مناسبی است که می‌توان به کمک آن طعم لیمو را به غذا افزود یا سیب زمینی را به راحتی پوست کند. با به کارگیری یک تیغه ریز و یک تیغه دوقلوی بزرگ، این وسیله قادر است پوست میوه‌ و سبزیجات را به راحتی جدا کند.

 

زمان سنج تخم مرغی

 

Egg-Perfect-Timer

 

 

درست کردن تخم مرغ شگرد خاص خود را دارد، این که تخم مرغ شما سفت، عسلی یا شل باشد، بسته به مدت زمان پخت آن دارد ولی اکنون با کمک فناوری، تشخیص وضعیت تخم مرغ آب پز ساده‌تر شده است. تنها کافی است این زمان سنج همراه با تخم مرغ‌ها داخل ظرف آب قرار گیرد، حسگرهای داخلی آن در واکنش به گرم شدن آب، وضعیت تخم مرغ‌ها را گزارش می‌دهند. روی صفحه سرخ رنگ این زمان سنج وضعیت‌های شل، عسلی یا متوسط و سفت حک شده و همچنین مراحل مابین این وضعیت‌ها نیز مشخص شده‌اند که می‌توان بنا به سلیقه‌ی شخصی، نوع تخم مرغی را که قصد نوش جان کردنش را دارید، مشخص کرد.

منبع: the most 10

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *