جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با گجت ردیابی چیپولو دیگر چیزی را گم نمی کنید.

ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو دوای درد حواس‌پرتی شما هستند

از این پس یافتن اشیا گم‌شده دیگر مشکل و زمانبر نخواهد بود، چرا که در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد ارائه راهکاری جالب،

کوچک و باریک برای مبارزه با عواقب ناشی از حواس‌پرتی کاربران هستیم.

با گجت  ردیابی چیپولو دیگر چیزی را گم نمی کنید.

چیپولو استیکر (Chipolo Sticker) و چیپولو کلیپ (Chipolo Clip) دو عضو جدید در تکنولوژی اینترنت اشیا بوده و وسایل خانه هوشمند را فارغ از ریز و یا درشت بودن، از گم‌شدن حفظ می‌کنند. در عصر امروزی که کاربران به دلیل درگیری با تکنولوژی‌های مختلف به حواس‌پرتی مزمن دچار شده‌اند، باید از همین تکنولوژی نیز برای رفع مشکل استفاده کرد. پس اگر جزو افرادی هستید که عینک، کیف پول و دیگر وسایل خود را مرتبا گم می‌کنید، حتما از ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو کمک بگیرید.

در ادامه به معرفی انواع ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو ، نحوه عملکرد و کاربردشان خواهیم پرداخت.

Chipolo Clip

چیپولو کلیپ مدعی قرارگیری در جایگاه نازک‌ترین دستگاه ردیاب در سراسر دنیاست که از یک باتری داخلی نیرو می‌گیرد. چیپولو کلیپ در واقع نسبت به یکی از اصلی‌ترین رقبای خود یعنی ردیاب تایل اسلیم (Tile Slim)، به میزان 28 درصد ناز‌ک‌تر طراحی شده است. با داشتن 90 دسی بل صوت، چیپولو کلیپ را می‌توان به پاسپورت، کارت ملی، کیف پول و به طور کلی هر وسیله ضروری که نیاز به مراقب ویژه دارد چسباند. این کلیپ را می‌توان به راحتی به کیف پول و یا قاب آیفون متصل کرد، بدون اینکه هیچ دردسر و یا مزاحمتی برای کاربر به وجود بیاورد. باتری غیر قابل تعویض این مدل از ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو ، برای یک سال تمام کار کرده و بعد از اتمام، می‌توان با 50 درصد تخفیف ویژه آن را با یک باتری جدید تعویض کرد.

Chipolo Sticker

چیپولو استیکر تقریبا در ابعاد یک گیره کاغذ طراحی شده به ادعای سازنده، کوچکترین ردیاب وایرلس در دنیای تکنولوژی است. با استفاده از چیپولو استیکر، کاربر قادر است تا وسایل بسیار کوچک را به روشی کارآمد و در کمترین زمان ممکن پیدا کند. این محصول در مقایسه با مدل قبلی خود 63 درصد کوچکتر طراحی شده و در زمان لازم با تولید صدایی معادل 85 دسی بل، کاربر را از محل قرارگیری وسیله گم شده مطلع می‌سازد. این امکان وجود دارد تا این مدل از ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو را به صورت وایرلس مجددا شارژ کرد، پس کاربر نیاز ندارد تا برای حفظ انرژی الکتریکی درون دستگاه، در مواقعی آن را خاموش کند.

Chipolo Plus

در بین ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو محصول دیگری نیز به چشم می‌خورد که باز هم مدعی منحصربه‌فرد بودن در یک ویژگی در سراسر دنیای تکنولوژی است. به عقیده سازنده، چیپولو پلاس (Chipolo Plus) بلندترین حجم صدا را در میان ردیاب‌های بلوتوثی در سرتاسر جهان دارد. گفتنی است برای تمامی ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو معرفی شده، یک اپلیکشین موبایل، هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای آی او اس در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند از طریق آن‌ها به مدیریت ردیاب‌های خود بپردازد. ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو تا حداکثر 60 متر برد داشته و حین گم‌کردن یک شی، می‌توان با کمک گرفتن از اپلیکیشن موبایل، فرمانی مبنی بر تولید صدا از سوی ردیاب ارسال کرد. البته قابلیت‌های خیره‌کننده ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو به همین‌جا ختم نمی‌شوند.

اگر ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو خارج از محدوده تحت پوشش باشند چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر شی متصل به ردیاب خارج از محدوده تحت پوشش باشد، از طریق اپلیکیشن می‌توان آخرین مکانی که جسم در آنجا دیده شده را مشاهده کرد. اگر با تمامی این تلاش‌ها باز هم موفق به کشف آن نشدید، باید جسم مورد نظر را به عنوان “گم‌شده” ثبت کنید. اگر این وسیله در محدوده تحت پوشش فرد دیگری قرار بگیرد، از طریق “شبکه‌ی یافته‌شده و گم‌شده”، از موقعیت جسم مفقود مطلع خواهید شد. گفتنی است با افزایش تعداد کاربران ردیاب‌ های بلوتوثی چیپولو ، مسیرها و مکان‌های تحت پوشش افزایش یافته و احتمال پیدا کردن اجسام مفقود شده به مراتب بیشتر و بیشتر می‌شود.

منبع:گجت نیوز

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *