جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی که ساعت های معمولی را هوشمند میکند

نوعی گجت مستطیلی‌شکل به نام Glance روی بند یک ساعت مچی معمولی قرار می‌گیرد و به کاربران در یافتن تلفن‌ و کنترل دیگر ابزارهای دیجیتالی  کمک کند.

 

gadgeti k saate mamoli ra hooshmand mkonad

 

شرکتی در تورنتو به نام Glance می گوید: نخستین ابزار هوشمند جهت تبدیل ساعت‌های موجود به ساعت‌های هوشمند را ارائه داده است؛ در صورت تامین بودجه برای تجاری‌سازی آن، مشتریان می‌توانند این ابزار را از ماه اکتبر به بعد به بهای 38 پوند در اختیار داشته باشند.

سامانه جدید به گونه‌ای طراحی شده که روی مچ قرار می‌گیرد؛ سیستم مزبور نازک و سبک بوده و از آلومینیوم ساخته شده است. کاربران می‌توانند گوشی هوشمند خود را در جیبشان بگذارند و از «گلانس» برای مشاهده تماس‌گیرنده استفاده کنند. این گجت همچنین پیغام‌های متنی ورودی را نمایش می‌دهد.

«گلانس» از نوعی فناوری خوانش سریع موسوم به Spritz استفاده می‌کند که به کاربران امکان خواندن بیش از 450 واژه در دقیقه را می‌دهد. نوعی ال ای دی تمام‌رنگ نیز به فرد امکان آگاهی از داشتن ایمیل، پیغام متنی یا پیغام گروهی ورودی را می‌دهد. مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، سامانه ابداعی قادر خواهد بود فعالیت کاربران را با استفاده از یک حسگر حرکتی سه‌بعدی رهگیری کند. می‌توان از این فناوری برای یافتن گوشی‌ هوشمند و فیلترکردن تماس‌های ناخواسته بهره برد. همچنین می‌توان از آن به عنوان نوعی موس هوایی برای تلویزیون هوشمند یا رایانه استفاده کرد.

ابزار ساعت جدید با برنامه اندروید و آی‌فون‌ کار می‌کند و شرکت سازنده مدعی است می‌تواند آن را در آینده برای بلک‌بری و Windows Phones نیز توسعه دهد. مدل‌های آتی مجهز به یک میکروفون و بلندگو خواهند بود تا کاربردهای دیگری نیز به آن‌ها افزوده شود.

منبع : ehow.com

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *