جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Hypr-3 ، گجتی کوچک برای پرداخت های الکترونیکی شما

Hypr-3 یک گجت باریک و کوچک است که تنها 20 دلار قیمت دارد و از طریق ارتباط بلوتوثی می تواند با چسبیدن به گوشی شما از کارت های اعتباری شما حفاظت کرده و پرداخت های شما را انجام دهد.

 

gadget baraye pardakhthaye elektoroniki

 

شما با داشتن این دستگاه که عمر باتری آن یک ساله است می توانید کیف پول خود را پشت گوشی تان داشته باشید. اما همچنین یک API (رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار) نیز وجود دارد که طراحان می توانند بواسطه آن اپلیکیشنهای مخصوص خود را بسازند.

این وسیله در حقیقت سه کاره نیز می باشد. در یک جا این دسته 3.2 میلیمتری حکم یک ژنراتور رمزگذاری شده را دارد که شما می توانید آن را به پشت گوشی موبایل خود یا هرجای دیگر مانند دسته کلید بچسبانید و ارتباط بلوتوثی آن بدان اجازه می دهد تا خود را با هر وسیله بلوتوثی دیگر در فاصله چند متری جفت سازی کند. در جایی دیگر می تواند مانند یک شناساگر هویتی عمل کند. انگشت خود را روی آن بکشید و آنگاه این دستگاه با وجود یک خوانشگر درون سازه ای اثر انگشت می تواند تمامی کدهای رمزنگاری شده برای تشخیص هویت شما را به گوشی تان انتقال دهد. سوم اینکه این وسیله می تواند دستگاه شما خواه یک گوشی یا تبلت آی او اس یا اندروید و یا حتی یک پی سی باشد را آنلاک (قفل گشایی) کند.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *