جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای پرداخت‌ها و دریافت‌های پولی

gadgeti baraye pardakht ha va daryaft haye pooli

 

با معرفی محصولات مختلف در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی، این بخش از بازار فناوری نیز در حال اشباع‌شدن است. اما در مورد گجت پوشیدنی که سرمایه‌ی شما را مدیریت کند چه فکر می‌کنید؟ این دقیقاً همان مسیری است که شرکت Artefact قصد دارد تا نظام دریافت‌ها و پرداخت‌های مالی را به سمتش هدایت کند.

محصولات پوشیدنی مختلفی برای پایش سلامتی کاربران در بازار وجود دارند و خریداران می‌توانند با تهیه آنها از میزان فعالیت‌های مرتبط با سلامتی خود اطلاع حاصل نمایند. حال شرکت Artefact دست‌بندی به نام Token را تولید کرده است که با تمام حساب‌های بانکی و مالی شما سینک (Sync) می‌شود. برای دسترسی به این حساب‌ها، شما نه تنها باید رمز عبور خود را وارد نمایید، بلکه باید صفحه‌نمایش این دست‌بند را به جهت تأیید اثر انگشت خود لمس نمایید. پس از عبور از این مراحل امنیتی، شما قادر خواهید بود به حساب‌های خود دسترسی داشته باشید و سرمایه‌ی خود را مدیریت کنید.

 

gadgeti baraye pardakht ha va daryafthaye pooli 2

 

شما می‌توانید از طریق بلوتوث هزینه‌ی خریدی را که انجام داده‌اید به فروشنده بپردازید یا اگر می‌خواهید به دوستتان پولی قرض دهید، میتوانید مانند تصویر زیر با دوست خود مشت‌های خود را به هم بزنید تا پول به حساب او انتقال یابد.

البته شرکت Artefact به این زودی قصد عرضه‌ی دست‌بند خود به بازار را ندارد؛ چرا که با یک نگاه واقع‌بینانه هنوز زیرساخت های زیادی باید مهیا شوند تا این دست‌بندها در زندگی روزانه‌ی مردم نقش پررنگی داشته باشند. اما تا آن زمان، این شرکت فعالیت‌های خود را در زمینه پرداخت از طریق گوشی‌های همراه ادامه می‌دهد.

 

منبع : zoomit

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *