جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کیبوردی با قابلیت اتصال به اینترنت

شرکت Das Keyboard همواره به تولید کیبوردهای کامپیوتر رده بالا و حرفه ای شناخته شده است. این شرکت حالا قصد دارد این کیبوردها را به اینترنت نیز وصل کند.

کیبوردی با قابلیت اتصال به اینترنت


گزارش شده که این شرکت قصد دارد طی نمایشگاه CES 2017 که به زودی برگزار می شود نخستین کیبورد متصل به cloud را در جهان رونمایی کند. این کیبورد می تواند اطلاعات را از محیط وب به طور مستقیم به این دستگاه ورودی منتقل کند. به جای قراردادن نمایشگر روی خود کیبورد، اطلاعات و پیام ها با رنگ هایی که کاربر تعیین کند روی نمای استاندارد QWERTY آن به نمایش در می آید.
با این اوصاف، اگر قصد دارید بدانید یک کار مشخص قرار است در چه زمانی انجام شود، می توانید آن را روی یکی از کلیدها تعریف کنید، و هرچه به موعد انجام آن کار نزدیک تر می شوید، تغییر رنگ بدهد و چشمک بزند.
این شرکت وعده داده از API باز استفاده کند در نتیجه هر برنامه نویسی که مایل باشد می تواند اسکریپت یا میانبرهایی را برای آن بسازد. و البته، این دکمه ها عملکرد عالی نیز دارند، چرا که برای ساخت آنها از سوییچ مکانیکی Gamma zulu استفاده شده که دارای نقطه تحریک پذیری 1.5 میلی متری است و پیش از خراب شدن، توانایی تحمل صد میلیون بار فشرده شدن را دارد.
از هم اکنون امکان پیش سفارش این کیبورد با قیمت 229 دلار فراهم است.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *