جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کیبرد تاشوی اسمارت فون ها و تبلت ها

کمپانی وی تولز یک وسیله بسیار متفاوت ارائه کرده . این وسیله یک کیبورد تاشو خیلی جالبه که میتواند آن دسته از کاربران گوشی های هوشمند و تبلت هارا که بسیار علاقه مند به چت کردن هستند را  جذب خودش کند. با این کیبرد بسیار جالب میتواند خیلی سریع و به راحتی همچون کیبرد معمولی تایپ کرد و خیلی سریع میتوانید پاسخ پیغام های دوستانتان را بدهید.

 

keyboarde taa sho

 

شرکت وی تولز یک قابلیت بسیار متفاوت برای کسانی که به دنبال کیبردی تاشو و قابل حمل میگردند ارائه کرده کرده است که فید بکی لمسی برای افرادی که مشتاق تایپ کردن به صورت لمسی هستند دارا میباشد. آنها ادعا میکنند که کیبرد تکتست بلید کوچکترین ماشین تایپ لمسی میباشد که تا کنون تولید شده است. تکست بیلد چیدمان آشنای QRD را برای کلید های این کیبرد ارائه داده است. و سه تکه ی مجزا برای این کیبرد طراحی شده که هر کدام از آنها فقط مقداری از یک تکه آدامس بزرگ تر میباشند.

این سه تکه به صورت مغناطیسی به یکدیگر متصل میشوند و کیبورد را تشکیل میدهند. یکی از این تکه ها کلید کیبورد میباشد و دو تکه دیگر از چهار بخش بزگتر از اندازه ی کلید های فوق هوشمند فشرده شده تشکیل شده اند و همگی با هم کیبرد اصلی را تشکیل میدهند. کلید های هوشمند این کیبرد از تکنولوژی لمسی برخوردار میباشند که شبیه آن چیزیست که در صفحه لمسی تلفن های هوشمند به کار رفته است. و به هر کدام از کلید های قابلیت چند لمسی بودن را میدهد. این تکنولوژی به طراحان کیبرد این اجازه را داده است که برای علاقه مندان تایپ لمسی شش کاراکتر متفاوت را در کلید همراه  یک کلید ۱۹ میلی متری اسپیس طراحی کنند.

برای اینکه کلید ها مانند یک کیبرد دسکتاپ معمولی به نظر برسند شرکت وی تولز از تکنولوژی مگ لور برای ساخت آن استفاده کرده است. مگ لور یک تکنولوژی حسگر فوق العاده حساس است که حرکت های سطحی دو میلیمتری عاری از هرگونه فشار یا تماس فیزیکی انگشتان کاربر که عموما برای کیبرد های معمولی  با دکمه های فنری استفاده میکنند کار میکند. کلید اسپیس یا اسپیس بار در واقع جایگاه اصلی باتری میباشد و میتواند از طریق یو اس بی در کمتر از یک ساعت شارژ شود و برای یک ماه دوام بیاورد .

کیبرد تکست بلید در ابعاد ۰٫۳۶ در ۱۱٫۲ در ۱۰۴ میلیمتر طراحی شده و وزن آن چیزی حدود ۴۳ گرم میباشد.این کیبرد تاشوی جیبی با یک پایه ی کوچک برای نگه داشتن تلفن همراه هوشمند و یا تبلت کاربر به فروش میرسد . تکست بلید با سیستم عامل اندورید و همچنین سیستم عامل تلفن های اپل آیفون که تکنولوژی BLE یا بلوتوث لو انرژی را پشتیبانی میکنند سازگاری دارد.

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *