جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کپی‌برداری ناشیانه از روش فروش اپل

این روزها شاهد بازاری هستیم که شرکت‌های موبایلی سعی در راه انداختن برنامه‌های مختلف تبلیغاتی برای محبوب نشان دادن محصولات خود دارند. بر این اساس نمایندگی یک شرکت کره‌ای در ایران که چندی پیش آخرین گوشی خود را روانه بازار‌ ایران کرد، دست به کپی‌برداری ناشیانه از روش فروش محصولات اپل زد.

کپی‌برداری ناشیانه از روش فروش اپل

 

همانطور که می‌دانید با اعلام زمان آغاز فروش محصولات مختلف اپل، خصوصا تلفن‌همراه این شرکت، سیلی از مشتاقان این کمپانی از روزها قبل برای اینکه زود‌تر از دیگران بتوانند به چنین محصولی دسترسی پیدا کنند در گرما و سرما و با وجود شرایط متفاوت جوی در جلوی نمایندگی‌های اپل اسکان یافته تا جزو اولین خریداران این محصول باشند. نکته جالب آنکه این افراد نه تنها امتیازی به دست نمی‌آورند بلکه برای چند روز زودتر خریدن این محصول باید بهای بیشتری نیز بپردازند!
یعنی هم هزینه و هم زحمت بیشتر، که البته افرادی که هدفشان اول بودن حتی در خرید است تن به چنین کاری می‌دهند.
برهمین اساس چندی پیش این کمپانی کره‌ای که در قیاس با دیگر رقیب کره‌ای خود از محبوبیت به مراتب کمتری هم برخوردار است در برنامه رونمایی و فروش از محصول خود، با ارائه گوشی‌های رایگان، هدایای متنوع و غیره سعی در ایجاد صف در برخی فروشگاه‌ها کرد تا به این ترتیب نشان دهد مثلا مشتاقان این گوشی نیز ماه‌ها انتظار برای رونمایی آن می‌کشیدند!
اما بد نیست نمایندگی‌های این شرکت‌ها در ایران با نگاهی بجای کپی برداری ناشیانه کمی هم برای بهتر بودن خلاقیت به خرج دهند.
کسانی که چند روز در صف خرید گوشی اپل می‌خوابند، باید پول بیشتری هم بپردازند، حال آنکه کسانی که در صف خرید این گوشی کره‌ای بودند با انگیزه هدایای متنوع و حتی گوشی رایگان در صف خرید بودند، اما این کجا و آن کجا!
منبع: عصرارتباط

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *