جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کولر گازی سه گوش هوشمند سامسونگ

سامسونگ مدت‌ها است که در زمینه تولید لوازم خانگی می‌کوشد و در کنار رقیب دیرینه خود ال‌جی الکترونیکس، محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار می‌کنند. با توجه به گرمای تابستان یکی از لوازم جذاب برای فرار از این دمای بالا، نصب کولرهای گازی است. کمپانی سامسونگ با کولر گازی سه گوش خود قصد دارد تا در کارایی و عملکرد این محصول بهبود خاصی را نسبت به کولرهای گازی معمولی فرآهم آورد که در نهایت منجر به گردش سریع‌تر جریان هوا همراه با پوششی گسترده‌تر خواهد بود.

کولر گازی سه گوش هوشمند سامسونگ

اینورتر این کول گازی سه گوش بازده انرژی به مراتب بالاتری نسبت به کولرهای گازی دیگر را فراهم خواهد آورد. علاوه بر آن ویژگی‌هایی نظیر «دکتر ویروس» همراه با فیلتر Easy موجب می‌شود تا انواع آلاینده‌ها، گرد و غبار، مواد حاوی حساسیت، ویروس‌ها و همچنین باکتری‌های موجود در هوا نابود شوند. در این فرآیند ابتدا هوا از فیلتر عبور خواهد کرد و در صورت نیاز این ویژگی دکتر ویروس است که فعالیت خودش را آغاز می‌کند. در حال حاضر این ویژگی در چند مدل مشخص از جمله کولرگازی AR09HVFSBWKN و همچنین AR09HSSDAWK/EU سامسونگ توسط چند مرکز علمی کره‌ای و ژاپنی تست شده است.

 

سریع و راحت خنک می‌شوید

کولرگازی‌های جدید و سه گوش سامسونگ دارای دو حالت متفاوت و بسیار کارآمد «خنک کننده سریع» و همچنین «خنک کننده راحت» هستند که به لطف آن‌ها شما قادر خواهید بود با سرعت زیاد و یا کمی دمای هوای اتاق را به میزان دلخواه خود درآورید. البته در این بین هیچ تنظیم دستی توسط شما صورت نخواهد گرفت و این کوکل به صورت هوشمندانه شرایط را تا به دست آمدن دمای دلخواه شما کنترل خواهد کرد.

 

صرفه جویی در انرژی، حتی برای یک نفر

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب کولرهای گازی سامسونگ، حالت «تک کاربره» است که به شما این امکان را خواهد داد تا در حالی که محیطی خنک برای شما فراهم شده، حجم کمتری از ظرفیت کمپرسور مورد استفاده قرار گرفته تا در نهایت مصرف برق این کولر با کاهش خوبی مواجه شود. بدین ترتیب اگر به در یک روز گرم تابستانی به منزل خود می‌آیید و قصد دارید به تنهایی زیر کولر به استراحت بپردازید، نگران هدر رفتن انرژی نباشید. با استفاده از حالت تک نفره دیگر نه نگرانی بابت هدر رفتن انرژی خواهید داشت و نه قبض برق شما را ناراحت خواهد کرد!
عمر مفیدی طولانی

کولر گازی سه گوش سامسونگ را می‌توان در اغلب محیط‌های نامناسب نیز استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) بدون آن که یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد، کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می‌کند. علاوه بر آن، بدنه‌ی کولرهای گازی سامسونگ دارای قابلیت ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه هستند. این کولر بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده‌تر می تواند در مقابل درجه حرارت های بسیار بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.
سیستم عیب یابی آسان

این کولر گازی از یک سیستم عیب یاب کاملاً اتوماتیک به نام «چک هوشمند» بهره می‌برد. به لطف این سیستم در صورت وجود هرگونه مشکل، بررسی و تشخیص داده می‌شود و سپس راه‌کارهایی ساده برای رفع عیب‌های به وجود آمده از طریق اپلیکیشن موبایلی (اندروید و آی او اس) این محصولات به شما ارائه خواهد شد.

بدین ترتیب دیگر نیازی به اعزام مهندسین به محل و همچنین پرداخت هزینه‌های احتمالی بابت تعمیر دستگاهتان نخواهید داشت و می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن آن را عیب یابی کنید. البته در نظر داشته باشید که این سیستم عیب یاب تنها بخشی از ارورها را به نمایش درخواهد آورد.
مصرف بهینه، کمک در مخارج

کولر گازی سه گوش سامسونگ دارای یک اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی کاملاً بهینه به همراه EER 10.1 است. این کولر می‌تواند بدون آن که نیاز به طور مکرر خاموش و روشن شود، دمای دلخواه را ثابت نگه دارد. بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اینورتر دیجیتال کمک می کند از دمای هوای مطلوب به مدت طولانی برخوردار باشید و در عین حال حداقل انرژی را نیز به مصرف می رساند.
نابودی ویروس‌ها

همانطور که گفتیم این کولر دارای ویژگی «دکتر ویروس» همراه با فیلتر Easy است که از گردو خاک، آلاینده‌های خطرناک هوا، انواع باکتری‌ها، ویروس‌ها و همچنین انواع مواد حساسیت زا را از بین خواهد برد. در مرحله نخست فیلتر Easy این کولر فعال شده و به سالم سازی محیط منزل می‌پردازد. اما در صورتی که آلودگی‌ها شناسایی شد نوبت به دکتر ویروس می‌رسد تا تمامی آن‌ها را از بین ببرد و هوای سالم را به منزل شما بیاورد.
کلام آخر: کولرهای گازی سامسونگ بسیار هوشمند با کاربردی ساده

با داشتن کولر گازی سامسونگ این اطمینان برای شما ایجاد خواهد شد که دستگاه به درستی نصب شده است و می توانید از راحتی کار با کنترل از راه دور و عیب یابی دستگاه لذت ببرید. قابلیت «نصب هوشمند» مشکلات رایج را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه به درستی نصب شده است. با استفاده از یک برنامه کاربردی در گوشی هوشمند خود، قابلیت «وای-فای هوشمند» به شما اجازه خواهد داد تنظیمات انرژی را از همه جا بررسی کرده و تغییر دهید. علاوه بر آن قابلیت «چک هوشمند» نیز خطاها را بررسی کرده و بلافاصله درخواست سرویس می دهد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *