جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کولر مستر پاور و کیس‌های جدید عرضه می‌کند

کولر مستر طی مراسمی از کیس‌های گیمینگ و پاور جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد؛ این محصولات همزمان به بازار ایران نیز وارد می‌شوند.

کولرمستر یکی از برند‌های نام‌آشنای دنیای کامپیوتر است. این شرکت با سابقه‌ی بیش از ۲۵ سال فعالیت در عرصه‌ی کامپیوتر، اکنون محصولات حرفه‌ای و متنوعی اعم از کیس کامپیوتر، خنک‌کننده، منبع تغذیه، کیبورد و هدست را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

دوشنبه شب مسئولان کولر مستر در ایران طی مراسمی اعلام کردند که این شرکت قدرتمند‌ترین و گران‌قیمت‌ترین منبع‌ تغذیه (پاور) دنیا را تولید کرده است. این پاور ۱۲۰۰ واتی که بیش از ۴۰ مهندس ژاپنی طی دو سال، آن را توسعه داده‌اند، با قیمت ۹۹۹ دلاری خود، گران‌قیمت‌ترین پاور جهان محسوب می‌شود.

مجید کشاورز، مدیر بازاریابی کولر مستر در ایران، در این مراسم به شرح مشخصات و توانایی‌های پاور قدرتمند جدید این برند پرداخت. وی اذعان داشت که کولر مستر همواره به دنبال نوآوری در محصولات خود بوده و در همین راستا در توسعه‌ی این پاور جدید از شرکت موراتا (Murata) کمک گرفته است. موراتا یکی از شرکت‌های مطرح در عرصه‌ی روباتیک است که سابقه‌ی همکاری‌‌های گسترده با سازمان ناسا (NASA) را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

پاور Masterwatt Maker 1200 MIJ کولر مستر اولین نمونه‌ی آنالوگ-دیجیتال در جهان است. این موضوع به معنی پایداری بیشتر در کنار امکان نظارت روی پارامتر‌های گوناگون و آزادی عمل بیشتری در کنترل آن‌ها است. در این پاور همچنین از چوک‌های PFC استفاده شده است که منجر به کاهش سطح نویز می‌شود.

مدیر بازاریابی کولرمستر در ادامه استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات بازار را دلیل قیمت بالای این پاور عنوان کرد. استفاده از خازن‌های کوبیکن در کنار انواع روبیکن، برخی از دلایل کسب استاندارد تیتانیوم این منبع تغذیه است.

از دیگر نکات قابل توجه پاور Masterwatt Maker 1200 MIJ عملکرد بسیار کم‌صدای آن است. استفاده از سیم‌پیچ‌های بهینه و تبادل بهتر حرارت باعث شده است تا این دستگاه تا ۶۰۰ وات بدون نیاز به فن کار کند. پس از آن نیز تا ۱۲۰۰ وات فن دستگاه با عملکرد بسیار کم‌صدا و ایجاد حداکثر ۳۰ دسی‌بل، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. ۱۰ سال گارانتی تعویض نیز مهر تاییدی بر کیفیت بالای این منبع تغذیه است.

در ادامه‌ی مراسم آرمان ندافی، سرپرست فنی آواژنگ به معرفی کیس‌های جدید و حرفه‌ای کولر مستر پرداخت. کیس‌های جدید ماژولار این برند قابلیت تغییر شکل به نحوه‌ی مورد انتظار کاربران را دارد. پنل‌های جلو و بالایی و درهای شیشه‌ای بخشی از بدنه‌ی کیس‌های جدید کولرمستر است که کاربران قادر خواهند بود بین انواع مختلف موجود، نمونه‌ی مورد نظر خود را خریداری و نصب کنند. امکان نصب تا ۶ عدد فن تا اندازه‌ی ۱۴۰ میلی‌متر و انواع رادیاتور‌های ۱۲۰ تا ۲۸۰، بخشی از قابلیت‌های سفارشی‌سازی کیس‌های حرفه‌ای و جدید کولرمستر است.

کیس‌های Mastercase Maker 5T،Mastercase Pro 6 و Masterbox 5T نمونه‌‌های جدید کولر مستر در بازار ایران است که هم‌اکنون در دسترس کاربران حرفه‌ای قرار دارند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *