جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کورتانا : تغییرات ظاهری و قابلیت هایی تازه برای اندروید

به لطف به روز رسانی های مستمر مایکروسافت دستیار هوشمند این شرکت یعنی کورتانا امسال با پیشرفت چشمگیری در پلتفرم اندروید مواجه بوده، هر چند که هنوز نمی توان امکانات آن در دیوایس های اندرویدی را با سیستم عامل بومی اش یعنی ویندوزفون مقایسه نمود.

 

با این وجود تلاش مایکروسافت برای جلب رضایت کاربران اندروید واقعا ستودنی است. غول ردموندی در ادامه به روز رسانی های کورتانا امروز آپدیتی برای نسخه اندروید آن منتشر کرده که تغییرات محسوس ظاهری و تغییراتی کوچک برای ارتقای تجربه کاربری اپلیکیشن از خصوصیات آن هستند.

شاید واضح ترین تغییر را بتوانید در منوی تنظیمات کورتانا ببینید. با مراجعه به صفحه تنظیمات خواهید دید که نوار مسیریابی پایین صفحه جای خود را به یک منوی کشویی کاربردی و جذاب داده، که می تواند امکان مدیریت اپلیکیشن را برای شما آسان تر کند.

اما از میان قابلیت های جدید کورتانا می توان به برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیامک بدون استفاده از دست اشاره کرد. همچنین حالا می توانید یادآورها را سریع تر از گذشته مدیریت کنید.

کورتانای 2.9.0 را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید. توجه داشته باشید که از این نسخه به بعد، مایکروسافت بند ۲ دیگر در کورتانا پشتیبانی نمی شود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *