جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برنامه‌ای برای کنترل وبگردی کودکان

والدین با برنامه بخصوصی می توانند وبگردی یا فعالیت های فرزندانشان را در شبکه ها یا وب سایت های اجتماعی رصد و تحت کنترل داشته باشند.

 

control webgardi

 

در دهه های اخیر، تبلت، اسمارت فون و لپ تاپ ها نه تنها تبدیل به جزئی جداناپذیر از زندگی انسان ها شده اند بلکه زندگی کودکان را نیز تحت تاثیر قرار داده اند. اما استفاده از گجت های فناوری می توانند با تهدیدات جدی برای کودکان همراه باشند به همین دلیل توجه، مراقبت و کنترل والدین را می طلبد.

اپلیکیشنی با نام  Safe Browsing Parental Control برای کنترل وبگردی کودکان عرضه شده که به والدین آنها اجازه می دهد محیط اینترنت را برای فرزندانشان امن تر کرده و آنها را از سایت هایی که مناسب نیستند، دور نگه دارند.

زیرا کودکان به دلیل عدم آگاهی وارد سایت هایی می شوند که تاثیرات مخربی بر روح و جسم آنها دارد. والدین با نصب این اپلیکیشن روی اسمارت فون یا تبلت کودکانشان می توانند به صورت غیر مستقیم فعالیت فرزندانشان را کنترل کنند. این برنامه حاوی فیلترینگ ده ها سایت نامناسب برای کودکان است و البته والدین نیز می توانند سایت های دیگری را به صورت شخصی و دستی به این برنامه اضافه کنند تا سایت های مذکور نیز مسدود شوند.

والدین پس از نصب این برنامه روی اسمارت فون یا تبلت های کودکانش می توانند با خیالی آسوده گجت ها را در اختیار فرزندانش قرار دهند.

منبع : پارسینه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *