جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کلاهبرداری در واتس اپ

رییس پلیس فتا استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در این استان خبر داد و گفت: متهم در شبکه اجتماعی «واتس آپ» با معرفی خود به عنوان دکتر، بیش از 211 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری در واتس اپ
سرهنگ «حسن محمدرضایی» افزود: در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر اینکه در یک شبکه اجتماعی با شخصی که خود را دکتر معرفی کرده بود، آشنا شده و در مرحله اول از طریق واتس آپ مورد کلاهبرداری قرار گرفته، بلافاصله موضوع توسط مأموران فتا استان قم پیگیری شد.
وی گفت: این مالباخته پس از دریافت کارت ویزیت از طریق واتس آپ با متهم مرتبط و مبلغ 11 میلیون و 400 هزار ریال به حساب وی واریز و پس از مدتی بدون دریافت هیچگونه دارویی متوجه کلاهبرداری این دکتر قلابی شده است.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از بررسی های اولیه پروفایل شاکی در واتس آپ و طی یکسری اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان، این پلیس متهم شناسایی و دستگیر شد.
وی با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه دار است، گفت: وی در تحقیقات مأموران اذعان کرد علاوه بر مبلغ مذکور تاکنون حدود 200 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است اما به دلیل اینکه این افراد غالبا زن هستند از شکایت خود صرف نظر کرده اند.
محمدرضایی گفت: در نهایت نامبرده پس از اعتراف، جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی استان شد.

منبع:پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *