جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کفشی که بندهایش را می بندد

در حالی که طرفداران نایک چشم‌انتظار ورود Nike Mag (کفش‌های چشم‌نوازی که در مجموعه بازگشت به آینده شاهد بودیم) به بازار هستند، این شرکت از اولین کفش خود با قابلیت بسته‌شدن خودکار بندها در قالب طرحی گرافیکی رونمایی کرد. بر اساس خبرهای منتشر شده، Nike HuperAdapt 1.0، حضور پای مالک کفش در داخل آن را احساس کرده و متعاقبا پس از دریافت دستور، بندها را محکم می‌کند. مدیر ارشد ابداعات نایک، تیفانی بییرز که این پروژه را سرپرسی کرده عنوان کرده وقتی کفش روشن باشد، امکان تنظیم سفتی و شلی آن از طریق دو کلیدی که در کنار آن تعبیه شده نیز وجود دارد.

کفشی که بندهایش را می بندد

البته نایک به این طرح بسنده نکرده و طراح مطرح کفش‌های این برند، تینکر هتفیلد به دنبال پیاده‌سازی راهکاری است که فرایند سفت شدن، سریعا و بدون وقفه انجام شود. تکنولوژی HyperAdapt 1.0 از تعطیلات میلادی پیش رو و در قالب سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد و در ابتدای امر خرید آن تنها برای اعضای سرویس نایک پلاس امکان‌پذیر خواهد بود. این در حالی است که هنوز هیچ اخباری در خصوص قیمت احتمالی این محصول منتشر نشده است.

از سوی دیگر، نایک پلاس برنامه ویژه کاربران و مالکان کفش‌های نایک نیز در ماه ژوئن شاهد پیاده‌سازی طراحی جدیدی خواهد بود که بنابر اعلام نایک، امکان شخصی‌سازی هرچه بیشتر را برای کاربران فراهم خواهد کرد. با ورود کاربران به این نرم‌افزار، فرایند انتقال مستقیم آن‌ها به سرویس‌های SNKRS، Run Club و Training Club انجام خواهد شد و با توجه به آنچه درخور کاربر است، پیشنهاد محصولات مختلف انجام خواهد گرفت. امکان خرید کفش از طریق منوهای موجود و دسترسی به متخصصان نایک‌پلاس به‌منظور دریافت پاسخ‌های مرتبط با پرسش کاربران در خصوص محصولات مختلف از جمله قابلیت‌های جدید این سرویس است.

تمامی خدمات و محصولات یادشده، قسمتی از طرح شرکت نایک با عنوان Nike Innovation 2016 است که تجربه جدیدی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *