جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کتابخوانی با آمازون

در راستای افزایش سطح خدمات رسانی مجموعه گسترده محصولات و خدمات شرکت آمازون، حالا Amazon Echo می‎تواند کتاب‎های کیندل شما را برایتان بخواند. و برخلاف سرویس Audible آمازون که با حق اشتراک ماهیانه کتاب‎های صوتی را در اختیار شما قرار می‎دهد، این سرویس کتاب خوان از Amazon Echo کاملا رایگان است.

کتابخوانی با آمازون


با فراخوانی کتاب‎های کیندل توسط الکسا، این سرویس به روبات سخنگوی الکسا اجازه می‎دهد تا کتاب مورد نظر شما در کتابخانه کتاب‎های الکترونیکی کیندل را برای شما بخواند. بر اساس خبری که آمازون منتشر کرده است، این سرویس از همان فناوری تبدیل متن به گفتار استفاده شده در مقالات ویکیپدیا استفاده می‎کند. شما نباید انتظار شنیدن صدای طبیعی انسان (مثل کتاب‎های صوتی) را داشته باشید، اما به عنوان یک سرویس رایگان می‎توان از آن برای استفاده در کتاب‎هایی که نسخه صوتی آنها هنوز موجود نیست استفاده کرد.

برای اینکه الکسا کتاب را برای شما بخواند، شما باید یکی از این جملات را بیان کنید: «Alexa, read» و بعد عنوان کتاب کیندل را بیان کنید یا «Alexa, read my Kindle book» را بگویید.

در صورتی که می‎خواهید خواندن کتاب متوقف شود، کافی است کلمه pause را بیان کنید، و برای گوش دادن دوباره به ادامه کتاب باید بگویید: resume my book. همچنین زمانی که الکسا مشغول خواندن کتاب برای شما است می‎توانید از فرامین صوتی forward یا back هم استفاده کنید.

برای کاربرانی که هنوز کتابی از کیندل در اختیار ندارند و مایلند این قابلیت را تجربه کنند، آمازون یک بخش رایگان از کتاب الکترونیک جنگ ستارگان به همراه گزیده‎ای از شش رمان مجموعه کتاب‎های جدید جنگ ستارگان را ارائه کرده است.

منبع ماشابل

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *