جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش قیمت کهکشانی های سامسونگ

هفته گذشته سامسونگ در نهایت گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد؛ آماری که نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد و اذعان شد که فروش کهکشانی ها، از حد انتظار پایین تر بوده است.

کاهش قیمت کهکشانی های سامسونگ

در همین راستا مدیران ارشد کمپانی کره ای عنوان نمودند که قصد کاهش قیمت پرچمداران خود را دارند. اکنون اما بالاخره این اتفاق روی داد و سامسونگ قیمت گلکسی اس ۶ و نمونه اج را با کاهشی ۱۰۰ یورویی رو به رو نمود.

کاربرانی که در انتظار کاهش قیمت همین تلفن های همراه بوده اند اکنون می توانند گلکسی اس ۶ را با مبلغی معادل با ۵۹۹ یورو و گلکسی اس ۶ اج را با قیمتی برابر با ۶۹۹ یورو خریداری نمایند. البته هر دو قیمت یاد شده صرفا مخصوص نمونه هایی با فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی هستند.

سامسونگ به شکل رسمی اعلام نموده که کاهش قیمت را در موبایل های مورد اشاره اعمال خواهد کرد اما در ساعات اخیر، صرفا فروشگاه رسمی این شرکت در کشور هلند این تعدیل قیمت را اجرایی نموده و دلیل اینکه این خبر را بر مبنای واحد پول یورو نوشته ایم نیز همین موضوع بوده است.

موبایل های سامسونگ معمولا در ماه های ابتدایی پس از عرضه شان، با کاهش قیمت سرسام آوری رو به رو می گردند و کهکشانی های جدید شرکت کره ای نیز از همین امر، مستثنی نبوده اند. از سوی دیگر البته یکی دیگر از دلایل این اقدام سامسونگ را می توان رونمایی و عرضه پیش از موعد نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس دانست.

منبع:sammobile

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *