جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش فروش گلکسی های سامسونگ

در اول ماه مارس بود که سامسونگ از کهکشانی های جدیدش پرده برداشت و اکنون حدود ۴ ماه می شود که این موبایل ها، در فروشگاه ها عرضه می گردند. در ابتدای راه، فروش بسیار بالا بود و مدیران سامسونگ نیز خبر از گمانه زنی های ۷۰ میلیونی خود تا پایان سال جاری می دادند اما اکنون مشخص گردیده که هرچه زمان به جلو می رود، فروش گلکسی اس ۶ و نمونه اج نیز با کاهش رو به رو می گردد.

کاهش فروش گلکسی های سامسونگ

بر اساس گزارش جدید موسسه آماری Argus Insights، سامسونگ پیش از این به نقطه اوج فروش گلکسی های خود رسیده و دیگر نمی تواند به رکورد پیشین دست پیدا کند؛ این در حالی است که نمودار مربوط به فروش این دو موبایل نیز از مدتی پیش حالتی نزولی به خود گرفته است

پرچمداران سامسونگ پس از سال ها و تقاضای بالای کاربران برای یک دگرگونی در طراحی، با ظاهری جدید در آوریل عرضه گشتند و همین موضوع باعث شد تا خود سامسونگ و تحلیلگران زیادی، باور داشته باشند امسال شرکت کره ای با یک فروش رویایی رو به رو خواهد شد؛ در واقع می توان گفت وضعیت فعلی، به هیچ عنوان پیشبینی نمی شد.

کاهش فروش گلکسی های سامسونگ2

در آن سوی میدان فروش آیفون های اپل که در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند هنوز هم در حد قابل قبولی است و توانسته در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ در بازار آمریکا از گلکسی های سامسونگ که صرفا ۴ ماه است در بازار حضور دارند نیز پیشی بگیرد.

 

کاهش فروش گلکسی های سامسونگ3

 

سامسونگ البته تنها شرکتی نیست که با کاهش تقاضا رو به رو گشته؛ بر اساس آمار موسسه Argus Insights، به طور کلی در بازار تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری تقاضا با کاهشی ۸ درصدی مواجه شده است.

نکته تعجب بر انگیز اینکه در چنین بازاری، کمپانی موتورولا توانسته مشتریان تازه ای برای خود دست و پا کند. سامسونگ نیز اگرچه تصور نمی کرد که فروش گلکسی های سری S به این زودی ها با چنین کاهشی رو به رو گردد، اما می توان گفت که به فروش بالای سری نوت که در ماه آینده معرفی می شود، امید بسیار بالایی دارد. تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اج نیز، قرار است یک نسخه ی پلاس داشته باشد که به احتمال زیاد در کنار نوت ۵ معرفی خواهد شد.

 

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *