جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بدون از دست دادن کیفیت حجم ویدئو را کم کنید!

ممکن است هنگام فیلم برداری با گوشی و ضبط ویدیو و فیلم برای اینستاگرام ، تلگرام و..   شما حواستان به مدت زمان ضبط فیلم نباشد و یا ویدیوی که دوست شما برایتان ارسال کرده است با کیفیت خوب اما حجم بسیار بالایی باشد ، برای رفع اینگونه مشکلات تصمیم داریم در ادامه روش های فشرده سازی و کم کردن حجم فیلم و ویدیو بدون افت کیفیت سیستم عامل اندروید را به شما آموزش دهیم ، با ما همراه باشید.

بدون از دست دادن کیفیت حجم ویدئو را کم کنید!

 

 

کم کردن حجم فیلم اندروید توسط ANDROID PIXELS Video Compressor

اولین اپی که میخواهیم در این زمینه به شما معرفی کنیم ANDROID PIXELS Video Compressor است ، رابط کاربری این اپ ساده و کار با آن آسان است تنها کافیست فایل ویدیویی خود را انتخاب کنید و سپس توسط گزینه Compress حجم آن را بدون افت کیفیت کاهش دهید ، همچنین توسط گزینه Save فیلم را ذخیره و توسط گزینه Share میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، واتس اپ و.. به اشتراک بگذارید.

برنامه از فرمت فایل ها Mp4, 3gp و Avi  پشتیبانی میکند و تنها نقطه ضعف آن تبلیغات پاپ آپ بسیار است

بدون از دست دادن کیفیت حجم ویدئو را کم کنید!

 

کاهش حجم فیلم و ویدیو بدون افت کیفیت با Video Dieter 2

برنامه بعدی که برای کاهش حجم فیلم اندروید معرفی میکینیم نسخه دوم اپ Video Dieter است ، توسط این اپ که قول کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت و یا با حداقل افت کیفیت را به کاربران داده است شما میتوانید فایل ویدیو خود را انتخاب (مدت زمان و حجم فایل نمایش داده میشود) و سپس حجم آن را با کاهش یا برش فریم ها و کم کردن رزولوشن فشرده کنید . فایل جدید را جدا از فایل اصلی میتوانید توسط این برنامه ذخیره کنید و همچنین در حین ادیت ویدیو قادر به اضافه کردن موزیک دلخواه به آن هستید.

از نقاط ضعف این برنامه میتوان به تاثیر گذاری کم بر روی ویدیوهایی که HD نیستند اشاره کرد.

بدون از دست دادن کیفیت حجم ویدئو را کم کنید!

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *