جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش استفاده از اینترنت ایرانسل

بعد از افزایش صد در صدی قیمت‌ اینترنت بسته‌ای اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل که با واکنش‌های بسیار گسترده‌ای از سوی مقامات دولتی، رسانه‌ها و مردم همراه شد، حالا ظاهرا این اپراتور در حال دریافت عوارض تصمیم اخیر خود است.

کاهش استفاده از اینترنت ایرانسل
در نخستین اقدام که اتفاقا برای نخستین بار نیز از سوی مشترکان یک اپراتور صورت گرفت، تعدادی از کاربران این اپراتور روزی را برای اقدام هماهنگ جهت خاموش کردن و عدم استفاده از گوشی‌های خود اعلام کردند.


کمی بعد فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، وبلاگ‌ها و سایت‌های خبری مملو از اعتراضات کاربران ایرانسل و تشویق آنها به عدم استفاده از سرویس اینترنت این اپراتور شد.
البته مدیران اپراتور زرد هم که گویی اعتراضات مذکور را جدی نگرفته و آن را احساسی و موقت می‌دیدند، بلافاصله واکنشی به این امر از خود نشان ندادند. کمی بعد اما این اپراتور بسته‌های جدیدی تعریف کرد که ظاهرا چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.
حالا باز هم این اپراتور اقدام به تعیین زمانی در نیمه‌های شب برای استفاده تشویقی از اینترنت خود کرده که اگر سری به همین خبر که در چند رسانه کار شد، بزنید، تقریبا تمام مشترکان این اپراتور نه تنها از این روش استقبال نکرده بلکه همچنان در حال تشویق سایر کاربران به عدم استفاده از اینترنت ایرانسل شده‌اند تا به این ترتیب این اپراتور در شیوه قیمت‌گذاری خود تجدید نظر کند. برخی از کاربران حتی به کنار گذاشتن کامل این اپراتور و عدم استفاده از سیم‌کارت‌هایشان اشاره کرده و اقدام مشابهی را به دیگران نیز توصیه می‌کنند.
اگرچه این اپراتور اطلاعات شفافی از میزان کاربران اینترنت خود ارایه نمی‌کند، اما حداقل شواهد نشان از کاهش مشترکان اینترنت ایرانسل دارد.

منبع :آی تی آنالیز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

یک پاسخ به “کاهش استفاده از اینترنت ایرانسل”

  1. روحانی گفت:

    من که رفتم همراه اول.

    فعلا پایین ترین قیمت رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *