جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کامپیوتر XPS 27 محصول DELL

این روزها ارایه یک کامپیوتر دسکتاپ که بتواند توجهات را به خود جلب کند، کار دشواری است، اما قطعا غیر ممکن نیست. کمپانی دل با رونمایی از کامپیوتر all-in-one جدید خود وارد این چالش شده است و تمرکز خود را بر کیفیت پخش صدا قرار داده است. این دسکتاپ جدید از 6 اسپیکر در قسمت جلویی و زیر نمایشگر، و 4 اسپیکر دیگر که فرکانس های بیس و میانه را پوشش می دهند برخوردار است. در هر یک از گوشه ها نیز توییتری برای پخش صدا قرار دارد. همچنین دو اسپیکر فول رنج و دو رادیاتور پسیو نیز در قسمت تحتانی قرار گرفته اند. تا کنون کیفیت صدا در کامپیوترهای دسکتاپ خیلی مورد توجه نبوده و به همین دلیل هم کاربران باید اسپیکرهای جداگانه ای تهیه می کردند، و حالا دل سعی کرده محصولی به معنای واقعی all-in-one ارایه کند.

کامپیوتر dell
سیستم صوتی جدید دل با همکاری تهیه کننده معروف موسیقی، Jack Joseph Puig، مهندسی شده است و کمپانی دل با اقتدار تمام اعلام می کند که این سیستم “بهترین صدا را برای کامپیوترهای all-in-one یا یکپارچه فراهم می کند”. این سیستم برای کسب چنین عنوانی از سخت افزارهای متعددی برخوردار است. دل همچنین ادعا می کند که صدای XPS 27 دوبرابر بلندتر از صدای آی مک 27 اینچی اپل و قدرت بیس آن ده برابر بیشتر از Envy 27 اچ پی است.


علاوه بر برخورداری از ده اسپیکر، XPS 27 یک نمایشگر 4K دارد که دو گزینه را نیز برای شما فراهم می کند: یک مدل با نمایشگر لمسی و پایه ای که می تواند نمایشگر را به حالت کاملا تخت تغییر موقعیت دهد، و مدل دیگر که نمایشگر آن لمسی نیست ولی وضوح تصویر آن بیشتر (350 نیت در مقابل 300 نیت) است. شاید به دلیل پایه کمی پیچیده تر، مدل لمسی از وزنی بیش از 17 کیلوگرم برخوردار است که در مقابل مدل غیرلمسی با وزن حدود 13 کیلوگرم قرار می گیرد.
پردازنده های نسل ششم اینتل قدرت پردازشی این کامپیوتر را تامین می کنند و کاربر می تواند بین دو مدل با پردازنده Core i5-6400 یا Core i7-6700 انتخاب داشته باشد. پردازنده اول با سرعت کلاک 3.3 گیگاهرتز و با استفاده از Turbo Boost اینتل پردازش را به عهده می گیرد، اما پردازنده دوم می تواند به سرعت کلاک 4 گیگاهرتز نیز دست یابد. این پردازنده ها می توانند با حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم و فضای حافظه داخلی SSD تا 2 ترابایت به همراه 32 گیگابایت حافظه M.2 SSD همراه شوند. حافظه M.2 در واقع حافظه SSD با سرعت بیشتر است که از محدودیت های سرعت SATA عبور می کند. دل همچنین حق انتخاب M.2 SSD با ظرفیت 512 گیگابایت یا 1 ترابایت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

XPS 27 از دو پورت USB-C/Thunderbolt 3، پنج پورت USB 3.0 و یک خروجی HDMI، جک هدفون و درگاه کارت حافظه برخوردار است. این کامپیوتر همچنین از کانکتور اترنت گیگابایت و یک خروجی صدا برخوردار است که در نتیجه شاید شما هم موافق باشید که جایی برای گله و شکایت باقی نمی ماند.

کامپیوتر XPS 27 محصول DELL
کارت گرافیکی به کار رفته در این کامپیوتر R9 M470X کمپانی AMD است و دل قول داده در آینده از کارت گرافیک R9 M485X نیز استفاده کند. باید گفت که هیچیک از این دو کارت گرافیکی موبایلی آنقدر قدرتمند نیستند که بتوانند محتوای واقعیت مجازی را پشتیبانی کنند، اما XPS 27 هم بعنوان یک کامپیوتر گیمینگ طراحی نشده است. انتخاب کارت گرافیکی AMD به جای سری پاسکال کمپانی انویدیا احتمالا با در نظر گرفتن قدرت 360 واتی XPS 27 قابل توضیح است؛ کارت های AMD مصرف انرژی کمتری دارند.
این کامپیوتر از Windows Hello نیز پشتیبانی می کند. این محصول به قیمت پایه 1499 دلار عرضه می شود. انتخاب گزینه هایی که پیشتر گفته شد نیز می تواند قیمت را تا 2000 دلار افزایش دهد.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *