جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کامپیوتر جیبی FastDisk

شرکت FastDisk در حال حاضر یک کامپیوتر جیبی یا مینی کامپیوتر تولید کرده است . این دستگاه از سیستم عامل ویندوز بهره میبرد. این دستگاه ۶۴ گیگابایت ظرفیت را به همراه دارد و اکنون در دسترس برای خرید قرار گرفته است. قیمتی که برای این دستگاه برگزیده شده است زیر ۱۰۰ دلار میباشد. همچنین میتوان برای صرفه جویی قابل ملاحضه در هزینه ها، نسخه ی ۳۲ گیگابایتی ان را تهیه کرد. این دستگاه در حال حاضر در دسترس برای خرید قرار گرفته است  و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز را اجرا میکند.

computer jibi

 

کامپیوتر جدید FastDisk ، توسط پردازنده ی اینتل Atom Z3735 پشتیبانی میشود و لازم به ذکر است که این دستگاه ۲ گیگابایت حاظه رم دارد. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت میباشد البته افرادی که به ظرفیت به مراتب بیشتر نیازمند هستند میتوانند آن را به وسیله اسلات کارت حافظه ای قرار داده شده است افزایش دهند.

این دستگاه قابلیت اتصال به هر دو نوع اتصال وای فای و بلوتوث نسخه ی ۴.۰ دارد این مینی کامپیوتر به پورت HDMI متصل میشود. نا گفته نماند که این مینی کامپیوتر سیستم عامل ویندوز نسخه ی ۸.۱ را بر روی خود دارد و توسط وبسایت های معتبر عرضه میشود.

اگر چه رایانه های شخصی ارزان تری نسبت به این مینی کامپیوتر هم موجود است اما مطمعنا دسترسی آسان به این محصول است که موجب برتری آن میشود. این مینی کامپیوتر تنها شامل ویندوز ۸.۱ نمیشود و شما میتوانید اگر نیاز داشتید از سیستم های دیگر مانند Ubuntu بر روی آن استفاده کنید.

منبع : zoomtech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *