جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کامپیوتر جیبی قابل حمل با سیستم عامل ویندوز ۱۰

computer jibi ghabele haml

دو ، سه سالی می شود که تولید رایانه های جیبی در چند شرکت معتبر تولید کننده وسایل الکترونیکی بحث ابعاد را برای استفاده از کامپیوتر و بخصوص استفاده از ویندوز را تا حد یک فلش به چالش کشیده اند. که در این میان کامپیوتر جیبی و قابل حمل دیگری بنام  MagicStick ساخته که اندازه آن دقیقا همانند یک یو اس بی فلش است که از طریق پورت HDMI قابلیت اتصال به تلویزیون و یا مانیتور جهت تبدیل ان به یک کامپیوتر قدرتمند را مهیا می‌کند.

MagicStick به نسبت رقبایش در بازار یک کامپیوتر قدرتمند ،کوچک و قابل حمل است و جالب ایت بدانید که از پردازنده Intel Cherry Trail Z8700 به همراه چیپ گرافیکی ۱۶ هسته و ۸ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معرفی و به زودی قابل عرضه در بازار خواهد بود.

MagicStick wave رایانه جیبی متفاوتی است که یک دستگاه کوچک و قدرتمند بوده و از ویندوز ۱۰، پردازنده Cherry Trail Z۸۷۰۰ اینتل، پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته ای، ۸ گیگابایت رم و همینطور  ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار شده است.

بنابراین این رایانه کوچک را به سادگی می توان به پورت HDMI تلویزیون یا مانیتور وصل کرده و برای کنترل آن نیز از یک کیبورد یا ماوس یا حتی اپلیکیشن های نصب شده روی اسمارت فون یا تبلت ها استفاده کرد.

لازم است بدانید که از دیگر ویژگی های این رایانه همراه می‌توان به پورت USB ۳.۱ Type-C برای انتقال سریع تر اطلاعات، microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی و  WiFi ۸۰۲.۱۱ac اشاره کرد. حافظه این رایانه جیبی را می توان تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء داد. این محصول از ماه دسامبر سال جاری وارد بازار فناوری خواهد شد.

 

منبع : میهن پست

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *