جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جدیدترین کارت حافظه سن دیسک با سرعت مانند سرعت حافظه داخلی!

یکی از ویژگی‌های انحصاری گوشی‌های اندرویدی نسبت به آی دیوایس‌ها، امکان افزایش حافظه داخلی گوشی یا تبلت با استفاده از کارت‌های حافظه جانبی است.

این حافظه‌های جانبی معمولا از سرعت چندان بالایی برخوردار نیستند و حتی در کلاس‌های بالایشان هم سرعت خواندن نوشتن اطلاعات روی آن‌ها تفاوت زیادی با حافظه پیش‌فرض گوشی دارد. اما کارت حافظه جدید سن دیسک علاوه بر فضای ذخیره سازی بسیار زیاد، سرعت بسیار بالایی نیز از خود به نمایش می‌گذارد.

جدیدترین کارت حافظه سن دیسک با سرعت مانند سرعت حافظه داخلی!

امروز در خلال نمایشگاه CES 2017 کارت حافظه جدید سن دیسک با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت معرفی شد. این میزان حافظه به اندازه هارد داخلی گران قیمت‌ترین مدل آیفون است و به طور اختصاصی برای کاربرانی طراحی شده که علاقه‌ای به حمل هاردهای اکسترنال یا فلش مموری ندارند. کارت میکرو اس دی جدید سن دیسک با نام Ultra microSDXCTM UHS-I ، نسخه پریمیوم شناخته می‌شود و از استاندارد کارایی A1 پشتیبانی می‌کند. کارت حافظه جدید سن دیسک به واسطه این فناوری می‌تواند سرعت بسیار بالایی به هنگام نوشتن یا خواندن اطلاعات از خود به جای بگذارد و اپلیکیشن‌ها را با سرعتی معادل سرعت باز شدن سایر برنامه‌هایی که روی افظه اصلی نصب شده‌اند، اجرا کند. جالب است بدانید امکان دسترسی به عکس‌ها، فیلم‌ها و موسیقی روی میکرو اس دی همزمان با اجرای اپلیکیشن نصب شده روی آن بدون کوچک‌ترین افت سرعت نیز فراهم شده و تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربر رقم می‌زنند.

گرچه قابلیت‌های حافظه جانبی جدید سن دیسک رویایی جلوه می‌کنند، اما در نظر داشته باشید کمپانی سازنده برای محصول جدیدش قیمت بسیار بالایی در نظر گرفته و برای در اختیار داشتن یکی از کارت‌های حافظه جدید این برند باید 200 دلار بپردازید.

منبع:gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *