جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کارت‌های ملی تا پایان سال اعتبار دارند

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تمامی کارت‌های ملی با هر تاریخ اعتباری تا پایان سال ۹۴ اعتبار دارند.

کارت‌های ملی تا پایان سال اعتبار دارند

حمید پارسایی  درباره مهلت اعتبار کارت‌های ملی کاغذی اظهار داشت: تمامی کارت‌های ملی با هر تاریخ اعتباری تا پایان سال 94 اعتبار دارند.
وی ادامه داد: در صورتی که صدور کارت‌های هوشمند ملی که از نیمه دوم امسال فراخوان آن آغاز می‌شود، برای تمامی ایرانیان صادر نشود اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان این پروسه ادامه دارد.
پارسایی درباره پیش‌ ثبت‌نام کارت‌های هوشمند ملی اظهار داشت: در حال حاضر افرادی که به سن 15 سال تمام می‌رسند می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌احوال به نشانی www.sabteahval.ir مراجعه کنند و نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور افزود: پس از پیش ثبت‌نام با گذشت 24 ساعت می‌توانند نوبت ارائه مدارک برای دریافت کارت هوشمند ملی را بگیرند که در حال حاضر به دنبال این هستیم که این مدت زمان را کاهش دهیم.
وی افزود: هر ساله بیش از یک میلیون و 500 نفر در کشور وارد سن 15 سال می‌شوند که می‌توانند نسبت به دریافت کارت ملی اقدام کنند.
پارسایی یادآور شد: هنوز فراخوانی برای صدور کارت هوشمند ملی صادر نشده است و این پیش ثبت‌نام فقط برای افرادی است که برای اولین بار کارت ملی دریافت می‌کنند و به سن 15 سال رسیده‌اند.

 

منبع:فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *