جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چندزبانه شدن مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل

اپراتور ایرانسل از ارتقای مرکز ارتباط با مشتریان خود به یک مرکز چند زبانه خبر داد.این اپراتور تلفن همراه کشور با استفاده از به‌روزترین فناوری موجود در عرصه خدمات پس از فروش مبتنی بر تماس تلفنی، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مسلط به زبان‌های مختلف را فراهم آورده است. مشترکان ایرانسل در هر یک از شهرهای ایران، از این پس هنگام تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان، به صورت خودکار به کارشناسان همزبان خود مرتبط خواهند شد و به انتخاب خود می‌توانند با زبان محلی از خدمات بزرگترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور استفاده کنند.

چندزبانه شدن مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل

این راهکار به صورت هوشمند و بر مبنای استان محل استقرار مشترکان تماس گیرنده با مرکز ارتباطات با مشتریان ایرانسل طراحی و اجرا شده است.

در مرحله نخست این طرح، مشترکان آذری‌زبان ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان، پس از تماس با شماره ۷۰۰، به صورت خودکار به مرکز ارتباط با مشتریان منطقه‌ای ایرانسل در تبریز هدایت می‌شوند و کارشناسان آذری‌زبان حاضر در این مرکز، به درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

در مراحل بعدی، این طرح در سایر مراکز ارتباط با مشتریان ایرانسل نیز راه‌اندازی خواهد شد.

تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، با شماره‌گیری ۷۰۰ از خطوط ایرانسل، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته امکان‌پذیر است. همچنین نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» با قابلیت نصب برروی سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS و پلتفرم جاوا نیز، امکان ارتباط الکترونیکی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، جهت طرح و پیگیری مشکلات و درخواست‌های مشترکان این اپراتور را فراهم ساخته است.

منبع:آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *