جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چراغ مطالعه همه کاره!

تاریخ استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی که فقط کار خاصی را انجام می‌دهند به سر رسیده است. به عنوان مثالگوشی هوشمند شما درکنار امکان مکالمه به چندین قابلیت دیگر نیز مجهز است.خب حالا اگر به چراغ مطالعه رومیزی نیاز داشته باشیم سعی می‌کنیم تا امکانات جانبی دیگری را نیز در کنار آن داشته باشیم. اگر علاوه بر روشنایی محیط، دوست دارید این چراغ مطالعه گوشی همراه شما را هم شارژ کند و البته متناسب با حالات و احساسات شما نورافشانی کند، لامپ LED هوشمند رومیزی Satechi  همان گزینه‌ای است که به دنبال آن هستید.

 

cheragh motalee hame kaare

 

این لامپ رومیزی می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و حتی به تایمری داخلی برای خاموش کردن گوشی شما در زمان مشخص نیز مجهز است. کنترل این لامپ از طریق قسمت لمسی انجام شده و در این قسمت حالات نوردهی متفاوتی متناسب با احوالات شما در نظر گرفته شده است.

می‌توانید میزان نور را زیاد یا کم کنید و یا از بین چهارحالت پیش فرض یکی را انتخاب کنید. حالت مخصوص خواندن متون، نوری متوسط را با رنگی مناسب تولید می‌کند تا چشمان شما اذیت نشوند.حالت مخصوص مطالعه، نوری با وسعت بالا برای افزایش تمرکز ایجاد می‌کند. حالت مخصوص استراحت‌های کوتاه‌مدت هم رنگی با گستره کم برای آماده کردن شما برای بازگشت به حالت اولیه و بازگشت به کار تولید می‌کند و از این جالب‌تر حالت مخصوص خواب هم نوری متناسب برای کسانی که دوست دارند سر را بر روی میز بگذارند و بخوابند تولید می‌کند.
البته قابلیت شارژ گوشی‌های همراه از طریق لامپ‌های رومیزی چندان جدید نیست و شرکت Konica Minolta لامپی با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی‌های همراه تولید کرده بود. لامپ Satechi به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز نیست اما ۱۰۰ تا ۲۰۰دلار ارزان‌تر از مدل بی‌سیم است.

اگرشماهم عاشق دستگاه‌های چندکاره هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم نیم نگاهی به خرید این چراغ مطالعه یا لامپ رومیزی با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار داشته باشید.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *