جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مدل سازمانی چاپگر-رایانه سه‌بعدی HP

این محصول جدید برای سازمان‌های بزرگ و مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها ساخته شده است.

مدل سازمانی چاپگر-رایانه سه‌بعدی HP
شرکت HP روز گذشته دو محصول جدید با نام‌های Sprout Pro و Sprout Education را معرفی کرد و توضیح داد این دو رایانه سه‌بعدی به صورت اختصاصی برای سازمان‌ها و مراکز آموزشی ساخته شده‌اند.


مرکز Sprout سال گذشته ابزار اسکن سه‌بعدی خود را عرضه کرد و اظهار داشت این محصول می‌تواند یک شیئ را به طور کامل اسکن کند و سپس طرح نهایی را مورد ویرایش قرار دهد.

سیستم Sprout PC در اصل یک ابزار ترکیبی با چاپگرهای سه‌بعدی است که تولید سازمانی محصولات مختلف را آسان می‌کند. ایده اصلی برای سیستم مذکور این است که می‌تواند دنیای فیزیکی و دیجیتالی را با یکدیگر ادغام کند.

چاپگر-رایانه سه‌بعدی HP2

تفاوت اصلی میان مدل سازمانی Sprout و مدل شخصی که سال گذشته روانه بازار شد در این است که محصول جدید نرم‌افزار ویژه‌ای را شامل می‌شود که امکان همکاری‌های سازمانی و تغییر ابزارهای داخلی بسته به نیاز هر مرکز را فراهم می‌کند.

این محصول جدید برای سازمان‌های بزرگ و مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها ساخته شده است و اپلیکیشن‌های مربوط به آن می‌تواند فرآیندهای کارخانه‌ای کوچک برای تولید محصولات مختلف را انجام دهد.

شرکت HP اعلام کرد که با عرضه Sprout Pro روی سازمان‌های فعال در زمینه طرای‌های تخصصی، مراکز درمانی، مراکز فروش کالا و کارخانه‌ها تاکید دارد.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *