جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیش نویس کردن پستها در اینستاگرام

اگر یکی از کاربران اینستاگرام هستید حتما بارها پیش آمده که هنگام تنظیم یک پست برای این شبکه اجتماعی مجبور شده‌اید جهت انجام دادن کاری دیگر تکمیل پست را در میانه راه رها کنید و این معنایی جز انتخاب میان ارسال پست ناقص یا دور انداختن آن همه زحمت ندارد. خوشبختانه به نظر می‌رسد اینستاگرام گلایه کاربرانش را شنیده و با توجه به گفته‌های برخی از کاربران خوش‌شانس، توسعه دهندگان اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید هستند.

پیش نویس کردن پستها در اینستاگرام

این ویژگی امکان ذخیره پست را به عنوان پیش‌نویس فراهم می‌کند؛ درست همانند ایمیل که قادرید برای صرفه جویی در وقت مطلبی را پیش نویس کنید تا در آینده از آن استفاده کنید. ما مطمئن نیستیم که به چه دلیلی  همه کاربران به این ویژگی نیازمند هستند، شاید شما پست‌های متعددی داشته باشید ولی نمی‌خواهید همه را یکجا برای مخاطبین خود بفرستید. بنابراین همه آنها را به صورت پیش‌نویس ذخیره می‌کنید و در موعد مقرر ارسال می‌کنید.

پیش نویس کردن پستها در اینستاگرام2

یا شاید یک پست را بخواهید در یک زمان خاص بفرستید تا تاثیر بیشتری بر مخاطبین داشته باشد، پس آن را پیش‌نویس و آماده می‌کنید تا در زمان درست آن را به سرعت بفرستید. مهم نیست که از این ویژگی برای چه هدفی می‌خواهید استفاده کنید، به هر حال این ویژگی به زودی به برنامه اینستاگرام اضافه خواهد شد و همه ما می‌توانیم از آن بنابر نیاز خود استفاده کنیم.

همان‌طور که گفتیم این ویژگی فعلا تنها در دسترس عده‌ای از تست کننده‌های اینستاگرام قرار دارد و باید منتظر بمانیم تا این ویژگی به برنامه اصلی نیز اضافه شده و در اختیار همه کاربران قرار بگیرد. ما دوست داریم آنچه که شنیده‌ایم حقیقت داشته باشد و به زودی این ویژگی کاربردی به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شود.
منبعubergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *