جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیشرفت بازی پوکمون گو

بازی محبوب پوکمون گو سریع‌تر از هر بازی محبوب دیگری به جمع بازی‌های 50 میلیون دانلودی پیوسته است…

پیشرفت بازی پوکمون گو

در حالیکه مردم سراسر جهان به دنبال گرفتن پوکمون ها هستند، این بازی رکوردها را یکی پس از دیگری جا به جا می‌کند و اکنون 75 میلیون بار دانلود شده است.

در این رابطه طبق آماری که توسط برنامه تحلیلگر Sensor Tower منتشر شده است، پوکمون گو تنها در 19 روز نخست انتشار خود توانسته به 50 میلیوندانلود دست پیدا کند که این بهترین رکورد در بین بازی‌های محبوب در طی 2 سال اخیر است. برای درک بهتر این آمار باید گفت بازی محبوب  Color Switch پس از گذشت 77 روز به این تعداد دانلود رسید و Candy Crush Jelly Saga هم 112 روز نیاز داشت تا بر روی 50 میلیون دستگاه نصب شود.

پوکمون گو در حال حاضر در تمام کشور‌هایی که در آن ها منتشر شده است، در صدر تعداد دانلودهای گوگل پلی و رده بندی بیشترین در آمد قرار دارد و طبق آمار Sensor Tower، نینتندو این موفقیت را تنها به کمک تبلیغات شخصی خود به دست آورده است.

همچنین پوکمون گو اکنون رکورد بیشترین دانلود در یک ماهه نخست انتشار را در دست دارد و این در حالی است که این بازی تنها در 32 کشور از 100کشور حاضر در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است. پوکمون گو در ابتدا روز 5 جولای در استرالیا و نیوزلند منتشر شد و سپس تا پایان جولای به سایر مناطق از جمله هنگ کنگ و فرانسه رسید.

منبع سی نت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *