جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

پیدا کردن دوستان و آشنایان در اینستاگرام با توجه به این که انتخاب نام آی‌دی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، کمی دشوار است. شما با سرچ کردن نام یکی از دوستانتان، به لیست بلند بالایی از آن افراد در اینستاگرام دست میابید که همین موضوع پیدا کردن افراد را سخت کرده است. خوشبختانه اینستاگرام با قرار دادن امکانات زیادی در این زمینه، کاربران را در پیدا کردن دوستان‌شان راهنمایی می‌کند.

 

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

 

یکی از امکانات موجود برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام، استفاده از شماره تلفن همراه آن‌ها است. شاید برای شما پیش آمده باشد که به دنبال شخص خاصی در اینستاگرام هستید و از او تنها شماره تلفن همراهش را دارید. شما به راحتی می‌توانید توسط این شماره و این قابلیت، شخص مورد نظر را در اینستاگرام پیدا و او را در صورت لزوم فالو کنید.

به عبارت دیگر این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا تمام افرادی که شماره‌شان در لیست مخاطبین شما قرار دارد را به راحتی در اینستاگرام بیابید. برای استفاده از این قابلیت ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد پروفایل‌تان شوید. پس از آن منوی آپشن را باز کنید. این منو در قسمت بالا سمت راست رابط با آیکون سه نقطه قرار گرفته است.

بعد از باز شدن منوی آپشن در بخش Follow People گزینه‌ Contacts را انتخاب کنید.

 

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

پس از آن با پیغامی مواجه می‌شوید که طرز کار این قابلیت را بیان می‌کند. در این قسمت گزینه Allow را انتخاب کنید. ممکن است از طرف سیستم عامل هم نیاز به اجازه دسترسی داشته باشید؛ پس اگر باز با چنین پیغامی مواجه شدید، گزینه Allow را انتخاب کنید.

بعد از جست‌و‌جوی اینستاگرام، لیستی از افراد در اختیارتان قرار می‌گیرد. این لیست در واقع همان مخاطبین ذخیره شده در گوشی شما است. در مرحله بعد شما می‌توانید یکی یکی افراد را انتخاب کنید، پروفایل‌شان را ببینید و در صورت لزوم آن‌ها را فالو کنید. همچنین گزینه‌ای به نام Follow All در این قسمت وجود داشته که به شما امکان می‌دهد تمامی مخاطبین را یک‌باره فالو کنید.

 

 

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

 

نکات خاصی که برای استفاده از این قابلیت باید در نظر بگیرید:

برای غیرفعال کردن این همگام سازی، می‌توانید از پروفایل‌تان وارد منوی آپشن شوید و از آن‌جا با ورود به بخش Contacts، توسط منوی آپشن گزینه Disconnect Contacts را انتخاب کنید.
ممکن است مخاطبی که شما شماره‌اش را دارید، اطلاعات تماس را در اینستاگرام تکمیل نکرده باشد؛ در این صورت قادر به پیدا کردن آن شخص نخواهید بود.
مشابه این عمل از طریق فیس‌بوک هم موجود بوده و شما می‌توانید دوستان فیس‌بوک‌تان را با اینستاگرام همگام کنید. دسترسی به این بخش هم از طریق منوی آپشن امکان‌پذیر است.

منبع : آی تی آموز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *