جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پنل پشتی شیشه‌ای در آیفون 8

بنا به تازه‌ترین پیش‌بینی‌های انجام شده، گفته می‌شود که اپل قصد دارد برای پشتیبانی عالی آیفون 8 از قابلیت شارژ بی‌سیم، پنل پشتی این گوشی هوشمند را شیشه‌ای طراحی کند.

آیفون 8
شایعات زیادی در رابطه با آیفون‌های بعدی اپل شنیده‌ایم. شایعاتی نظیر تجهیز آیفون 8 به صفحه‌نمایش خمیده و تجهیز آیفون 8 به نمایشگر با قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر از جمله‌ اصلی‌تری خبرهایی بودند که در رابطه با این محصول منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که اپل به دلیل 10 ساله شدن آیفون‌هایش در طراحی آیفون 8 به واقع تغییرات اساسی ایجاد کند!

اپل سال 2017 دهمین سالگرد رونمایی از آیفون‌هایش را جشن خواهد گرفت و تحلیلگران بر این باورند که اپل در این سال از یک آیفون کاملا متفاوت رونمایی می‌کند. بنا به تازه‌ترین پیش‌بینی‌هایی که آقای مینگ چو کی (Ming-Chi Kuo) داشته، ظاهرا اپل آیفون 8 خود را به تکنولوژی شارژ بی‌سیم مجهز می‌کند، اما این تمام ماجرا نیست!

ظاهرا اپل قصد دارد که کیفیت عملکرد قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون‌های خود را به شیوه بسیار جالبی نسبت به آنچه که هم اکنون ناظر آن هستیم ارتقاء دهد. در همین راستا آقای مینگ چو کی مدعی شده که اپل پنل پشتی آیفون 8 را از پنلی شیشه‌ای می‌سازد! بدین صورت ارتباط مابین باتری و پد شارژر بیسیم دستگاه به شیوه بهتری برقرار شده و سرعت و کیفیت شارژ بی‌سیم آیفون 8 اپل نسبت به موارد کنونی بیشتر می‌شود!

متاسفانه اپل هنوز به مانند همیشه در قبال این شایعات و خبرها هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد در سکوت کامل به پروژه‌ طراحی و ساخت آیفون‌های جدیدی ادامه می‌دهد. نظر شما در رابطه با پیش‌بینی آقای مینگ چو کی چگونه است؟ آیا این امکان وجود دارد که آیفون 8 به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز شود؟

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *