جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پلوپز هوشمند شیائومی

polo paze hooshmande xiaomi

شیائومی قصد دارد تا با ساخت گجت‌های هوشمند خانگی، مسیر رسیدن به زندگی هوشمند را هموارتر کند. در تازه ترین این اقدامات، غول چینی دنیای فناوری از پلوپز هوشمند خودش رونمایی کرد.

در شرایطی که سبک زندگی به سمت‌وسوی استفاده از وسایل هوشمند می‌رود، شاید جالب باشد بدانید که شیائومی قصد دارد تا حضور پررنگی را در عرضه چنین گجت‌هایی داشته باشد. شاید تابه‌حال نام شیائومی را بیشتر درزمینهٔ تولید گوشی‌های هوشمند شنیده باشید، اما این کمپانی روز گذشته از پلوپز هوشمند خودش با نام کامل Mi Induction Heating Pressure Rice Cooker رونمایی کرد که قادر است به‌وسیله گوشی هوشمند شما کنترل شود

این نخستین محصول شیائومی است که تحت لیسانس اکوسیستم جدید سریاین کمپانی به مجموعه گجت‌های هوشمند Ninebotغول چینی دنیای فناوری اضافه شده است. شیائومی تابه‌حال محصولات هوشمند دیگری نظیر مانیتور‌ نمایش فشارخون، تسویه آب و همچنین تسویه هوا را معرفی کرده است. این کمپانی همچنین محصولی همانند Segway نیز با نام انحصاری عرضه کرده است.

پلوپز هوشمند شیائومی می‌تواند از طریق اتصال وای-فای به تلفن هوشمند شما سینک شده و با اپلیکیشن اختصاصی‌اش توسط کاربر مدیریت شود. کاربران می‌توانند قبل از استفاده، کیسه برنج خریداری‌شده را توسط این اپلیکیشن اسکن کنند تا آن بتواند نوع و برند آن را تشخیص دهد. در حال حاضر این گجت می‌تواند ۲۰۰ برند مختلف برنج را شناسایی کرده و با بیش از ۲.۴۵۰ متد مختلف آن را به بهترین حالت ممکن بپزد.

این پلوپز برای پخت از روش فشار القایی استفاده می‌کند. برای کنترل میزان فشار داخل آن؛ یک شیر مغناطیسی تعبیه شده است که با فشار ۱.۲ اتمسفر و در دمای ۱۰۵ درجه سلسیوس می‌تواند برنج، کیک و خوراکی‌هایی ازاین‌دست را بپزد. شیائومی قول داده است که این محصول هوشمند، قدرتمندترین پلوپزی باشد که تا به حال از آن استفاده کرده‌اید.

پلوپز هوشمند شیائومی یا Mi Induction Heating Pressure Rice Cooker از ۱۸ فروردین باقیمتی حدود ۱۵۰ دلار به‌صورت عمومی عرضه شد.

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *