جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پشتیبانی فنی 24 ساعته داعش

گروه تکفیری و  تروریستی داعش تیم‌های ویژه‌ای را به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده، مباحث ویژه‌ای را به‌منظور تدریس در مدارس تدوین کرده و حتی کتاب‌های ویژه آشپزی را در میان اعضای گروه خود توزیع کرده است اما در یکی از جدیدترین اقدامات، این گروه تروریستی تیم پشتیبانی فنی ویژه‌ای را راه‌اندازی کرده تا تروریست‌ها بتوانند پرسش‌های خود را در خصوص جلوگیری از بروز اشتباهات امنیتی و استفاده موثر از دستگاه‌های الکترونیکی، بدون آنکه شخص یا گروهی بتواند فعالیت‌های آن‌ها را کنترل کند مطرح کنند.

شتیبانی فنی 24 ساعته داعش

این تیم پشتیبانی که توسط مجموعه‌ای از متخصصان امنیت سایبری داعش و با عنوان EHF راه‌اندازی شده نیازهای امنیت سایبری اعضای این گروه تروریستی را برآورده خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این نیز دستورالعمل 34 صفحه‌ای در خصوص استفاده از سیستم‌های رمزگذاری داده در اختیار اعضای این گروه تکفیری تروریستی قرار گرفته بود.

EHF فعالیت خود را از طریق پلتفرم رمزگذاری‌شده تلگرام انجام می‌دهد اما از حساب کاربری توییتر خود نیز به‌منظور راهنمایی کاربران خود استفاده می‌کند. براساس گزارشات منتشر شده، داعش چیزی در حدود یک‌سال برنامه‌ریزی مستمر به‌منظور بالابردن سطح فنی و امنیتی نیروهای خود انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی انجمن‌های پرسش و پاسخ آنلاین با قابلیت دسترسی از طریق گذرواژه اشاره کرد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *