جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرچمدار قدرتمند نوکیا

شرکت HDM که وظیفه تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا را بر عهده دارد، به طور رسمی اعلام کرد که نوکیا یک گوشی هوشمند پرچمدار و رده بالا را به “کنگره جهانی موبایل سال 2017” یا همان نمایشگاه MWC 2017 می‌آورد!

 

پرچمدار قدرتمند نوکیا
شرکت HDM طی قراردادی به طور رسمی وظیفه تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا را بر عهده گرفت. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید به مطالعه مقاله “بازگشت نوکیا به صنعت موبایل رسما تایید شد!” بپردازید. شرکت HDM و نوکیا چند روز پیش به صورت رسمی گوشی هوشمند نوکیا 66 را معرفی کردند و عرضه این محصول در کشور چین آغاز شده است. حال شرکت HDM به طور رسمی اعلام کرده که نوکیا قرار است با دست پر پا به نمایشگاه MWC 2017 بگذارد.

بنا به گزارش رسمی به دست آمده، نوکیا در روز بیست و ششم ماه فوریه و در جریان “کنگره جهانی موبایل سال 2017” یا همان نمایشگاه MWC 2017 از یک گوشی اندرویدی رده بالا یا پرچمدار رونمایی می‌کند. این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز می‌شود و صفحه نمایش 5.7 اینچی و آمولد (AMOLED) آن وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل (QHD) را به همراه خواهد داشت.

طبق گزارش ارائه شده، گوشی جدیدی که نوکیا قصد معرفی آن را دارد با لقب نوکیا 8 شناخته می‌شود، با این حال هنوز مشخص نیست که نام تجاری و رسمی این محصول هم نوکیا 8 باشد یا خیر! گفته شده که این گوشی به دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی و با قابلیت OIS (لرزشگیر اپتیکال) مجهز می‌شود و دوربین سلفی آن از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. از نظر حافظه داخلی، دستگاه احتمالا شامل دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی می‌شود و هر دو نسخه از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی می‌کنند. ضمنا به احتمال زیاد سیستم عامل اندروید 7 نوقا به طور پیش‌فرض در گوشی هوشمند نوکیا 8 نصب و راه‌اندازی می‌شود.
منبع:
گیزموچاینا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *