جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرداخت هزینه ازدواج با SwanLuv

زوج‌هایی که مطمئن هستند عشق و دوستی آن‌ها پایدار و ابدی خواهد بود می‌توانند از خدمات متمایز استارت آپ جدیدی که تضمین کرده سرمایه‌گذاری‌های خود را در جهت تامین مراسم جشن ازدواج انجام خواهد داد، استفاده کنند.

 

پرداخت هزینه ازدواج با SwanLuv

در حال حاضر درخواست‌های زوجینی که در آستانه برگزاری مراسم ازدواج قراردارند را دریافت و پس از تایید، کمک هزینه برگزاری مراسم ازدواج را در قالب وامی تا مبلغ 10 هزار دلار به آن‌ها پرداخت می‌کند. با این وجود در صورتی که زوجین از هم طلاق بگیرند باید این وام را به همراه سود مشخص شده به شرکت بازگردانند اما زوجینی که تا آخر زندگی در کنار هم باشند، نیازی به بازپرداخت حتی یک سنت هم ندارند.

در طولانی مدت، درواقع شرایط به‌گونه‌ای رقم خواهد خورد که زوجینی که از هم طلاق می‌گیرند، هزینه برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های بعدی را خواهند پرداخت. این شرکت که مقر آن در سیاتل است با بهره‌گیری از اطلاعات آنلاین و الگوریتم‌های نرم‌افزاری،  ارزیابی‌های لازم را انجام داده و نهایتا مبلغ سرمایه‌گذاری مورد نظر خود را مشخص می‌کند. نهایتا بر اساس اینکه رابطه شما تا چه میزان مستحکم باشد، نرخ سود را نیز مشخص می‌کند.

اگرچه به‌نظر می‌رسد SwanLuv از ازدواج‌هایی که به سرانجام نرسند سود بیشتری خواهد برد اما وب‌سایت این شرکت حتی مشاوره‌های پیش از ازدواج را نیز برای زوج‌ها به‌طور رایگان ارائه می‌دهد. با گذشت 65 روز از شروع به کار رسمی این استارت‌آپ، حالا مسئولین شرکت زمینه‌های لازم برای پرداخت اولین وام در ماه فوریه را فراهم کرده‌اند..

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *