جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پدال دوچرخه هوشمند در CES2015

استارت آپ فرانسوی به نام Connected Cycle پدال دوچرخه‌ی هوشمندی را در نمایشگاه CES معرفی کرد که علاوه بر زیبایی امکانات بسیاری را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد..

پدال دوچرخه هوشمند در CES2015

 

این پدال هوشمند فقط برای انتقال نیروی پای دوچرخه سوار به دوچرخه ساخته نشده بلکه با مجهز شدن به GPS قادر است در صورت دزدیده شدن دوچرخه مکان دقیق آن را نشان دهد یا مدت زمان و مسافتی که طی شده را به نرم‌افزارهای تناسب اندام انتقال دهد. این پدال‌های آلومینیومی به نرم‌افزار مخصوص خود که برای دستگاه‌های مجهز به iOS منتشر شده وصل می‌شود و اگر دوچرخه در جای خود نباشد با این نرم‌افزار می‌توانید جای آن را مشخص کنید. پدال و برنامه به صورت اتوماتیک اطلاعاتی مانند سرعت دوچرخه و شیب مکان، مسیر طی شده و حتی کالری سوخته شده را ضبط می‌کنند.

پدال دوچرخه هوشمند در CES2015-2

این پدال انرژی خود را از حرکت دوچرخه تامین می‌کند و وصل کردن آن احتیاجی به تخصص خاصی ندارد پس به سادگی می‌تواند جای پدال قدیمی دوچرخه‌ی شما را بگیرد. پدال هوشمند در دو نوع ساخته شده که یکی فقط حامل سیستم هوشمند است و دیگری برای دوچرخه سواران حرفه‌ای ساخته شده و طراحی ورزشی‌تری دارد. این پدال در رنگ‌های مختلف از جمله سیاه، سفید، قرمز، سبز، آبی و نارنجی تولید خواهد شد اما هنوز از قیمت آن خبری منتشر نشده است.

منبع:زومیت

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *