جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پتویی که ذهن شما را می خواند!

مسلما هیچ چیز بهتر از یک پتوی خوب نیست که شما را در طول یک پرواز طولانی گرم و راحت نگه دارد! مگر پتویی که بتواند با تغییر دادن رنگش به مهمانداران نشان دهد شما به چه چیزی برای آرامش نیاز دارید!

 

patooye hooshmand

 

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در حال آزمایش پتوهایی در پروازهای لندن – نیویورک خود است که می تواند بر حسب احساسات و خلق خوی شخص استفاده کننده تغییر رنگ دهد. این شرکت برای اینکه مسافران خواب بهتر و آرامش بیشتری در طی پرواز داشته باشند در حال کار روی پتوهای با تکنولوژی بالاست که قادر است با بررسی امواج مغزی مسافر بر حسب خلق و خوی او رنگ عوض کنند! برای این کار این شرکت اخیراً از 7 عدد از این پتوها در پروازهای خود استفاده می کند.

طرز کار این پتو ها که بریتیش ایرویز آنها را “پتوی خوشحالی” نامیده است به این ترتیب است که مسافر هدبند راحتی را که دارای تعدادی سنسور مغزی یا neurosensor است می پوشد. سپس تنها کاری که باید بکند لم دادن زیر این پتوی با کلاس و لذت بردن ازپرواز است! این پتو با بلوتوث به پیشانی بند وصل شده و در بافت آن از فیبر نوری استفاده شده است که اگر مسافر دچار احساس نگرانی یا استرس شود رنگ پتو قرمز شده و اگر مسافر در آرامش باشد رنگ پتو آبی خواهد بود. اگر مسافر از پرواز لذت ببرد اما فقط کمی نگرانی داشته باشد رنگ پتو بنفش خواهد شد. بریتیش ایرویز معتقد است مهمانداران می توانند با دیدن رنگ قرمز به مسافر کمک کنند تا آرامش خود را دوباره پیدا کند.

منبع : yahoo travel

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *