جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پایبندی BlackBerry به صفحه کلید

چندی پیش گوشی جدید BlackBerry با نام Priv عرضه شد و می دانید که یکی از مهم ترین مشخصه های آن صفحه کلید فیزیکی می باشد. این شرکت اعلام کرده است با عرضه صفحه کلید بر روی گوشی جدید خود قصد دارد حس استفاده از صفحه کلید های فیزیکی را برای کاربران زنده کند. این شرکت معتقد است که افراد همواره دلتنگ برخی از ویژگی های گذشته می باشند و صفحه کلید نیز یکی از ویژگی های دنیای دیجیتال است که صفحه نمایش لمسی آن را از افراد گرفته است.

پایبندی BlackBerry به صفحه کلید

لیندن، مدیرعامل این BlackBerry معتقد است که بسیاری از شرکت ها پیشینه خود را فراموش کرده اند و همه تولیدکننده ها صرفا قصد دارند به روزترین تکنولوژی را در دستگاه های خود به کار برند. اما در این میان افرادی هستند که به استفاده از صفحه کلیدهای فیزیکی عادت داشته و یا دوست دارند به عنوان تنوع و دوری از دنیای کاملا مجازی از صفحه کلیدهای فیزیکی استفاده کنند.

وی اعلام کرد “ما برای فراموش کردن گذشته تلاش می کنیم و این چیزی است که استیو جابز به ما آموخته است.” استیو جابز معتقد بود که گذشته باید به طور کلی از بین رفته و هدف ما دستیابی به برترین ها در آینده باشد. وی در سال 1997 تمام مقالات و دستگاه های قدیمی اپل را به دانشگاه استنفورد منتقل کرد تا با هدف و چشم اندازی جدید به سمت آینده حرکت کند.
اما اپل نمی تواند تمام آینده ما را به خود اختصاص دهد. برای مثال خود اپل نیز برخی از ویژگی های قدیمی خود را حفظ کرده است که از این میان می توان به Finder اشاره کرد. آیکن ساختار درختی Mac همان آیکنی است که Mac برای اولین بار در سال 1984 استفاده کرده بود.

به نظر می رسد BlackBerry قصد دارد با استفاده از صفحه کلید فیزیکی به کار برده شده بر روی Priv روند جدیدی را در صنعت گوشی های تلفن همراه ایجاد کند زیرا افراد بسیاری هستند که همواره قصد داشته اند به جای صفحه کلید لمسی از صفحه کلید های فیزیکی استفاده کنند. ونگنر، یکی از اعضای BlackBerry اعلام کرد که احساسات منتقل شده با استفاده از صفحه کلید فیزیکی قوی تر بوده و حس رضایتمندی را به افراد منتقل می کند.

منبع 9صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *