جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گیمری که پاداش کار خوبش را از بلیزارد گرفت

بیلزارد اخیرا هزینه‌های زیادی برای بازگرداندن محبوبیت قسمت اول استارکرفت صرف کرده است. استارکرفت ۱ اخیرا بروزرسانی شده است و روی کامپیوترهای مدرن به راحتی کار می‌کند. بلیزارد حتی استارکرفت ۱ را رایگان کرده است؛ طوری که هر کسی می‌تواند همین حالا بازی را به صورت رایگان از بتل نت دانلود کند. توجه بلیزارد به استارکرفت ۱ اینجا هم به پایان نمی‌رسد؛ قرار است استارکرفت ۱ با پشتیبانی از وضوح تصویر ۴KK بازسازی و در تابستان امسال عرضه شود.

بلیزارد

چیزی که احتمالا درباره‌اش نشنیده‌اید، دیسک گلد استارکرفت ۱ است؛ دیسکی که بلیزارد مدت‌هاست دنبال آن بوده. یکی از کاربران وب‌سایت رددیت اخیرا گزارش داده بود که به لطف یک مزایده در وب‌سایت eBay توانسته است دیسک گلد استارکرفت ۱ را بدست بیاورد.

دیسک‌های گلد یا مستر، نسخه‌هایی از بازی هستند که به توزیع‌کننده‌ها فرستاده می‌شوند تا کپی و توزیع شوند. دیسکی که پیدا شده، لیبل Gold Master Source Code را به یدک می‌کشد؛ یعنی احتمالا نه تنها نسخه‌ی نهایی بازی را دارد، بلکه احتمالا سورس کد بازی و برخی فایل‌هایی که بلیزارد نمی‌خواهد دست کسی بیافتد هم در این دیسک پیدا می‌شود.

کاربری که دیسک را پیدا کرده، اخیرا مجموعه‌ای از بازی‌ها بلیزارد را خریداری می‌کند و عکس این مجموعه را، که دیسک گلد استارکرفت ۱ هم در آن بوده، پست می‌کند. بلیزارد سریعا با این کاربر تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که دیسک را برگرداند. این کاربر رددیت هم دیسک را برمی‌گرداند و در عوض، بلیزارد هم جایزه‌های زیادی برای او می‌فرستد.

جایزه‌های بلیزارد برای این فرد شامل ۲۵۰ دلار گیفت کارت، یک نسخه از Overwatch، یک کیبورد ریزر، یک هدفون ریزر، یک ماوس ریزر، یک ماوس پد و بازی Diablo III، عروسک و هم‌چنین یک دفترچه را شامل می‌شود.

جایزه‌ها به این جا ختم نمی‌شود. قرار است یک سفر تمام و کمال به نمایشگاه بلیزکان و هم‌چنین یک گردش رایگان هم شامل این جوایز شوند.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *