جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ویژگی های قلم هوشمند گلکسی نوت 7

اگر هنوز تقویم خود را برای تاریخ دوم آگوست (12 مرداد) علامت نزده‌اید، حتماً این کار را بکنید. این تاریخ زمان بهره‌برداری رسمی از سامسونگ Galsxy Note7 است. تقریباً چیزی کم‌تر از یک ماه به این تاریخ نمانده، اما هنوز گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی حول این پرچم‌دار سامسونگ می‌چرخد.

ویژگی های قلم هوشمند گلکسی نوت 7

طبق یادداشتی در سایت iGyaan.in عنوان‌شده که سامسونگ دارای حافظه داخلی است. همچنین Galaxy Note7 دارای یک‌قلم جدید بانام S Pen است که قابلیت ناوبری بدون لمس صفحه لمسی را دارا است. این غول کره‌ای دو میانبر Dictionary و Speaking را در پرچم‌دار جدید خود معرفی کرده که یکی از آن‌ها دلالت بر ترجمه آسان و دیگری بر یک موتور تبدیل متن به صحبت دلالت دارد.

iGyaan همچنین اعتقاد دارد که قلم S Pen به‌خودی‌خود یک طراحی مجدد است. همانند طرح‌های قبلی سامسونگ، به نظر می‌رسد Note7 نیز نیاز به کمی فشار برای بیرون آوردن قلم دارد. ازآنجایی‌که قلم‌های قبلی سامسونگ دارای مشکلاتی بود، با گنجاندن قلم در پشت به نظر می‌رسد سامسونگ این مشکل را به مدد مهندسی دوباره حل کرده است.

اسکنر عنبیه چشم iris در Galaxy Note7 می‌تواند برنامه‌ها و برنامه‌ها را قفل کند. همان‌طور که اثرانگشت نیز چنین کاری می‌کند. اسنپدراگون 823  نیز مورد تائید قرارگرفته است.

 

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *