جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ویندوز 10نهایی سازی شد

طبق اخبار رسیده مایکروسافت ویندوز ۱۰ را نهایی سازی کرده و آن را برای عرضه در اواخر ماه میلادی جاری آماده نموده. در همین راستا منبعی که در جریان برنامه های کمپانی ردموندی قرار داشته به وبسایت The Verge اطلاع داده که شرکت مذکور بیلد ۱۰۲۴۰ به عنوان نسخه ای که در اختیار تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت یا در اصطلاح به عنوان نسخه ی RTM برگزیده و این قشر می توانند بیلد یاد شده را بر روی دستگاه های تولیدی جدیدشان نصب نمایند.

 

ویندوز 10

احتمال می رود مایکروسافت نسخه ی RTM جدیدترین سیستم عاملش را تا انتهای هفته به صورت عمومی معرفی کند، البته بر همین اساس و با وجود اینکه قرار است نسخه ی فاینال ویندوز ۱۰ در روز ۲۹ جولای (۷ مرداد) منتشر شود، برای ورود سیستم های جدید مجهز به آن به بازار ظاهراً باید چند هفته ای منتظر بمانیم.

ضمناً یکی از اهداف اصلی ساکنین ردموند این است که کاربران کنونی شان را به ارتقا به نسخه ی جدید ترغیب کرده و امکان این موضوع را هر چه سریعتر برایشان فراهم آورند.

مایکروسافت بنا دارد تا بیلد ۱۰۲۴۰ را ابتدا در اختیار جامعه ی تست کنندگان محصولاتش قرار دهد تا اگر نقصانی وجود دارد بلافاصله مشخص گردد، در این بین این کمپانی همزمان بر روی آماده کردن پچ ها و به روز رسانی های لازم تمرکز خواهد نمود تا رفته رفته و از همان زمان عرضه ی ویندوز آنها را نیز منتشر نموده و دائما دستاورد نرم افزاری جدیدش را به روز نگاه دارد.

گفتنیست ارائه ی نسخه ی RTM برای مایکروسافت بسیار حائز اهمیت بوده و به معنای برآورده شدن یکی از اهداف بزرگش است؛ در حالیکه ارائه ی این نسخه همزمان شده با تاریخی که ۲۰ سال پیش در آن مایکروسافت ویندوز ۹۵ را نهایی سازی نموده، رسیدن به این هدف از نزدیک شدن ویندوز به استراتژی جدیدش یعنی بدل گشتن به یک سرویس حکایت دارد.

در آینده ی نزدیک غول نرم افزاری ساکن ردموند ویندوز ۱۰ و اپهای مقیم آن را که بخش عظیمی از تجربه کاربری اش را رقم می زنند به صورت مداوم به روز رسانی خواهد کرد و کاربران به راحتی می توانند این آپدیت ها را از طریق اینترنت دریافت و نصب کنند.

شایان ذکر است که مایکروسافت هر به روز رسانی جدیدی را توسط جامعه ی اینسایدر خود مورد محک قرار داده و پس از اطمینان از صحت عملکردش آن را در اختیار عموم می گذارد.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *