جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آینده ویندوز ۱۰ موبایل بعد از بروزرسانی Redstone 2

مایکروسافت می‌گوید که آینده ویندوز ۱۰ موبایل، بعد از دریافت بروزرسانی بزرگ (Redstone 2)، مشخص می‌شود. ویژگی های زیادی بعد از دریافت این بروزرسانی به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل اضافه می‌شود. مایکروسافت، کنفرانسی را در آتلانتا برگزار کرد، و در آن کنفرانس، کمی از ویژگی های جدیدی که بعد از دریافت بروزرسانی به سیستم عامل اضافه می‌شود را به آن اشاره کرد.

یکی از ویژگی هایی که ما را به فکر برد، استفاده گوشی هوشمند ویندوزی، به عنوان یک کامیپوتر، که می‌تواند به مانیتور هایی با صفحه بزرگ، متصل شود و با استفاده از ماوس و صفحه کلید، برای شما نقش یک کامپیوتر را بازی می‌کند. شاید یکی از بهترین ویژگی ویندوز ۱۰ موبایل، این است که می‌توان آن را به عنوان یک کامیپوتر، به خدمت گرفت.

آینده ویندوز ۱۰ موبایل بعد از بروزرسانی Redstone 2

یکی دیگر از ویژگی هایی که بعد از بروزرسانی Redstone 2 ویندوز ۱۰ موبایل، به دستگاه هوشمند شما اضافه می‌شود، سفارشی کردن منوی شروع (Start) می‌باشد. علاوه بر این ویژگی، Proximity Connect می‌باشد که بدان معنی است که دستگاه هوشمند ویندوزی شما، در هر کجا، به صورت خودکار، بر دستگاه های مبتنی بر Continuum، به صورت dock wirelessly دستگاه هایی که در محدوده خاصِ نزدیک به خود را پیدا کرده است، به آن متصل شوند.

ویژگی بعدی Redstone 2 این است که برنامه ای وجود دارد که با آن بشود بیشتر دستگاه ها را با استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل، و با قابلیت Wi-Fi، به صورت مستقیم، کنترل کرد و حتی بتوان آن دستگاه را با استفاده از نوعی پین خاص، ریست کرد.

از دیگر برنامه هایی که مایکروسافت به دنبال آن بوده، که شاید در Redstone 2 موجود شود، این است که اپلیکیشن هایی که در محیط ۳۲ بیتی نوشته و اجرا می‌شوند، در پردازنده های ARM64 یا ۶۴ بیتی هم قابلیت اجرا را داشته باشند. به نظر ما، مهمترین برنامه مایکروسافت، همین می‌باشد.

البته قرار است بروزرسانی بزرگ مایکروسافت (Redstone 2)، در بهار ۲۰۱۷ منتشر شود، اما اگر صبر و حوصله کمی دارید، می‌توانید با عضو شدن خود در یکی از حلقه های اینسایدر، Fast, Slow تمام ویژگی های جدید ردموندی ها را دریافت کنید. اما این هشدار را نیز به شما می‌دهیم دستگاه شما، دچار مشکل می‌شد و شاید در بعضی مواقع، نتواند تمام دستورات را درست اجرا کند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *