جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ورود iPad به بازار سازمانی

اپل همکاری‌هایی را با 40 مرکز نرم‌افزاری آغاز کرده است تا بتواند حضور پررنگ‌تری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.

 ورود iPad به بازار سازمانی
شرکت اپل به دنبال آن است تا بتواند فروش iPad را در بازار جهانی افزایش دهد و به همین خاطر سرمایه‌گذاری‌های گسترده انجام داده است تا از این طریق بتواند سهم بیشتری از بازار محصولات سازمانی را به دست آورد.

روزنامه وال استریت ژورنال در آخرین شماره خود اعلام کرد که اپل هم‌اکنون همکاری‌های گسترده‌ای را با بیش از ۴۰ مرکز توسعه دهنده نرم‌افزارهای سازمانی آغاز کرده است تا از این طریق بتواند حضور پررنگ‌تری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.

هنوز نام این ۴۰ مرکز توسعه ابزارهای سازمانی اعلام نشده است و طرح اپل برای سرمایه‌گذاری در این حوزه در سیستم داخلی این شرکت با عنوان «برنامه شرکای موبایلی» شناخته می‌شود.

منابع آگاه اعلام کردند در لیست شرکت‌هایی که در این زمینه با اپل وارد همکاری شدند نام مراکزی چون شرکت حسابداری Xero، شرکت ثبت دیجیتالی مالی Revel Systems و شرکت نرم‌افزارهای سازمانی ServiceMax به چشم می‌خورد.

طرح جدید اپل همچنان به صورت کاملا امنیتی و مخفیانه دنبال می‌شود. اما سخنگوی این شرکت به روزنامه وال استریت ژورنال توضیح داد که شرکت‌های مذکور برای توسعه ابزارهای کاربردی متناسب با iOS در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در این زمینه هیچ طرح مخفیانه‌ای وجود ندارد.

روز گذشته نیز مرکز Good Technology در گزارشی مجزا اعلام کرد که iPad در حال از دست دادن سهم خود در بازار جهانی محصولات سازمانی است و این مسئله اپل را بسیار نگران کرده است. در فصل دوم سال جاری میلادی این دستگاه ۶۴ درصد بازار جهانی تبلت‌ها را در دست داشت که این رقم برای فصل نخست ۸۱ درصد گزارش شده بود.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *