جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


احتمال وجود اسکنر عنبیه در گلکسی نوت ۶

در هفته های اخیر شایعات متعددی در خصوص گلکسی نوت ۶ به فضای مجازی راه یافته، اما یکی از قدیمی ترین شایعاتی که در خصوص فبلت پرطرفدار سامسونگ مطرح بوده، بهره گیری از سنسور اسکنر عنبیه چشم بوده که البته زمان مطرح شدن آن، به سال گذشته میلادی بر می گردد.

احتمال وجود اسکنر عنبیه در گلکسی نوت ۶

اینطور که خبر می رسد، گلکسی نوت ۶ از سامسونگ، در کنار استفاده از چیپ حافظه دسترسی تصادفی پویا (DRAM) از نوع LPDDR4 با ظرفیت ۶ گیگابایتی، قرار است به حسگر بیومتریک عنبیه چشم مجهز شود که اگر لومیاهای مایکروسافت را نادیده بگیریم، تا کنون به شکل فراگیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

اکنون خبر می رسد که سامسونگ، دو نام و علامت تجاری را در اتحاده اروپا به ثبت رسانده که احتمال داده می شود به نسل بعدی فبلت نوت مرتبط باشد. هرچند که هنوز تا معرفی گلکسی نوت ۶ زمان زیادی باقی مانده و مشخص نیست آیا سامسونگ واقعا راهکاری کاربردی برای استفاده از این نوع تکنولوژی در موبایل خود یافته است یا خیر.
دو علامت و نام تجاری که از سوی سامسونگ به ثبت رسیده اند، «Samsung Iris» و «Samsung Eyeprint» هستند. در حال حاضر گفته می شود که شرکت کره ای تصمیم دارد در ماه آگوست از گلکسی نوت ۶ پرده بردارد و باید دید تا آن زمان، می تواند رم ۶ گیگابایتی و اسکنر عنبیه چشم را به دستگاه مورد بحث اضافه کند یا خیر.
منبع:
AndroidHeadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *