جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


وب سایت فارسی ساز کاموا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن دسترسی مردم به تکنولوژی و اینترنت در کشورمان بسیاری از افراد و کسب و کارها یا شرکت ها میل به استفاده از اینترنت برای کسب و کارشان پیدا کرده اند.

وب سایت فارسی ساز کاموا

 

 

بسیاری از هنرمندان, بازیگران یا موسیقی دان ها یا توسعه دهندگان و طراحان برای برای اطلاع رسانی از آثار و فعالیت های خودشان از اینترنت و شبکه های اجتماعی یا وب سایت های شخصی خودشان استفاده میکنند.

اما برای ورود به این حوزه همیشه مشکلاتی سر راه این افراد یا کسب و کارها قرار داشت و هنوز هم دارد. هزینه بالا برای ساخت یک وب سایت و پیدا کردن شخص مورد اطمینان و حرفه ای برای ساخت وب سایت خودشان از بزرگترین مشکلات است. در اکثر مواقع کیفیت فدای قیمت شده و یا زمان زیادی برای تحویل پروژه هدر میرود. زمانی که به صورت مستقیم می تواند هزینه بر باشد. از طرفی، مطابق نبودن سلیقه های کارفرما و طراح و سرعت بالای نیاز به تغییر در وبسایت و وابستگی مالی و زمانی به شخص ثالث باعث می شود این ارتباط فرسایشی شده و گاهی به نیمه کاره ماندن کار بیانجامد. عدم وجود دانش کافی در میان این افراد برای ساخت وب سایت منجر به اتلاف وقت آنها میشود. وقتی که می تواند صرف کاری شود که در آن تخصص دارند، و آن کسب و کار خودشان است.

 

چرا کاموا راه حل این مشکل است ؟

کاموا با رابط کاربری بسیار ساده و قیمت مناسب به کاربران خود اجازه میدهد بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی سایت خود را در چند ساعت طراحی کنند. ویرایشگر سایت کاموا تمام اجزای سایت مثل سرصفحه، گالری، و غیره را در انواع مختلف در دسته بندی های مجزا دارد. کاربر کافیست که یک نوع از مثلا سرصفحه، محتوا، و هر بخش دیگری که نیاز دارد را انتخاب و آنرا به درون صفحه سایت خود بیاندازد (drag and drop). هر آنچه کاربر می بیند همان سایت خود است و تمام تغییرات به صورت زنده قابل مشاهده هستند. این تکنولوژی in-place editor برای اولین بار در ایران اجرا شده است. دیگر نیازی به سروکله زدن با طراح نیست. هر آنچه کاربران می خواهند با چند کلیک قابل انجام است. کاموا اولین سایت ساز فارسی نیست اما قطعا بهترین آنهاست! تکنولوژی بکار رفته در کاموا به کاربران امکان میدهد تمام سایت ها مناسب برای موبایل و تبلت باشد. سادگی استفاده، قیمت مناسب، طراحی زیبا از جمله دلایلی هست که آنرا از رقبا متمایز میکند.

هادی فرنود از بنیان گذاران کاموا می گوید « کاموا چیزی از نظر تکنولوژی از رقبای خارجی کم ندارد و ما خیلی از رقیب های داخلی خود فاصله داریم. کاموا برترین تکنولوژی روز را به ساده ترین شکل ممکن و با قیمت مناسب در اختیار کاربران خود می گذارد». در آینده نزدیک قابلیت های دیگری چون بخش خبر، وبلاگ و فروشگاه آنلاین هم به کاموا اضافه خواهد شد.

هزینه سالیانه هر وبسایت ۲۵۰ هزار تومان است که شامل یک دامنه رایگان نیز می باشد. در مقایسه با سایت ساز های دیگر و کیفیت خدمات کاموا، این قیمت به نظر دلیل خوبی برای استفاده از این سرویس خواهد بود. لازم به ذکر است شما نیازی به پرداخت پول برای ۴۵ روز اول ندارید و می توانید کامل سایت خود را ساخته و پس از رضایت از آن اشتراک یک ساله را بخرید

منبع:آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

یک پاسخ به “وب سایت فارسی ساز کاموا”

  1. Behnam گفت:

    به نظر سایت معتبری نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *