جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هوش مصنوعی در عکس های سلفی شما!

 Adobe نشان داد که اپلیکیشن های تلفن هوشمند میتوانند به کمک هوش مصنوعی، در بهبود عکس های سلفی موثر باشند. یکی از شاخه های شرکت Sensi، که بر روی هوش مصنوعی(AI) و یادگیری عمیق(Deep Learning) تمرکز دارد؛ ویدیویی منتشر کرد که در آن نشان میدهد که با ابزارهای پیشرفته، تصاویر معمولی سلفی را به تصاویر بسیار زیبا تبدیل میکند. از جمله پیشرفت هایی که در عکس ها ایجاد خواهد شد؛ تغییر عمق میدان، اضافه شدن قابیلت Liquify، تغییر فیلتر با توجه به نور محیط و دیگر امکاناتی که باعث زیبا تر شدن چهره در عکس های سلفی خواهد شد.

هوش مصنوعی در عکس های سلفی شما!

یکی دیگر از نکاتی که قابل توجه است این است که این اپلیکیشن قادر است به کمک هوش مصنوعی نقاط مختلف صورت را تشخیص دهد و به صورت خورکار تغییرات را روی آن اعمال کند. در واقع نکته ی اصلی این اپلیکیشن مدیریت خودکار آن است؛ که قادر به تشخیص تغییراتی است که باعث بهبود تصویر خواهد شد. قابلیت جالب دیگری که میتوان به آن اشاره کرد این است که میتوان افکت ها و حالت های محیط را از تصاویر دیگر انتخاب کرد و به تصویر خود اعمال نمود.

این شرکت در تلاش است تا این تغییرات و عمق تصویر را در فیلم برداری نیز اعمال کند چرا که تاثیر زیادی در کیفیت تصاویر خواهد داشت. به طور کلی این تکنولوژی باعث شده تا هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، تاثیر بسزایی بر عکاسی پرتره بگذارند که حتی عکاسان بتوانند با گوشی های هوشمند خود نیز به عکاسی چهره بپردازند و سبک نوینی از عکاسی را تجربه کنند.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *