جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هواوی در نزدیکی اپل

آمار و ارقام مربوط به مالکیت شرکت‌های مختلف بر بازار تلفن‌های همراه هوشمند که اخیرا منتشر شده، نشان از افت شدید شرکت‌های بزرگی مانند اپل و سامسونگ دارد،‌ اما از طرف دیگر ظاهرا بخت با شرکت‌هایی مانند هواوی یار است، چرا که این شرکت در آستانه رسیدن به میزان مالکیت اپل در بازار جهانی است.

هواوی در نزدیکی اپل

در طول چند سال اخیر دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ توانسته‌اند تا کاملا بازار جهانی را تحت سلطه خود داشته باشند،‌ اما بنظر می‌رسد وظعیت بازار در حال تغییرات جدی است،‌ چرا که آخرین آمار منتشر شده حاکی از افول این دو غول بزرگ فناوری است.

بر اساس آمار منتشر شده جدید، میزان فروش این دو شرکت در طول فصل سوم سال ۲۰۱۶ میلادی با افتی فاحش روبرو بوده است و همین امر نیز فرصت مناسبی را برای شرکت‌هایی مانند هواوی مهیا ساخته است تا بازار را هر چه بیشتر در اختیار بگیرند.

گفتنی است در حال حاضر شرکت سامسونگ با ۱۹.۲ درصد، همچنان بالاترین میزان مالکیت بر بازار جهانی را در اختیار دارد این در حالی است که این جایگاه با توجه به رسوایی آخرین محصول شرکت یعنی گلکسی نوت ۷، بسیار متزلزل به نظر می‌رسد.

رتبه دوم در مالکیت بازار نیز از آن شرکت اپل است و این غول آمریکایی به‌تنهایی ۱۱.۵ درصد کل بازار مصرف جهان را در اختیار گرفته است.

اما نکته عجیب در جایگاه‌های بعدی نهفته است.
پس‌ از این دو شرکت پرآوازه، شرکت هواوی با ۸.۷ درصد و شرکت اوپو با ۶.۷ درصد از مالکیت بر بازار ۳۷۳ میلیون عددی تلفن‌های همراه هوشمند در جهان را در اختیار دارند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *