جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همه استیکرها در Telegram Stickers

محبوبیت بالای تلگرام در میان کاربران ایرانی به‌هیچ وجه قابل انکار نیست. این در حالی است که این برنامه پیام رسان اینترنتی به قابلیت‌ها و توانایی‌های زیادی برای جلب نظر کاربران تجهیز شده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به استیکرهای تلگرامی اشاره کرد. اگرچه تعدادی استیکر پیش‌فرض در نرم‌افزار تلگرام وجود دارد اما هیچ منبع رسمی از سوی تلگرام برای در اختیار گذاشتن این استیکرها وجود ندارد و این محتویات می‌توانند توسط افراد مختلفی حتی خود شما تولید شوند.

همه استیکرها در Telegram Stickers

 

پیدا کردن بسته کاملی از این استیکرها مطمئنا از دشواری اضافه کردن استیکرها به صورت تک به تک خواهد کاست. به همین منظور، بدنیست نیم‌نگاهی به دانلود برنامه  Telegram Stickers که در آدرس

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.morellapps.telegramstickers&hl=en

از پلی‌استور گوگل قابل دانلود است داشته باشید. متاسفانه این برنامه تنها برای سیستم‌عامل اندروید ارائه شده اما نمونه‌های مشابه آن نیز در اپ‌استور اپل وجود دارند. با دانلود و اجرای این برنامه می‌توانید از طریق لمس گزینه سه‌خط افقی در قسمت سمت چپ، بالای صفحه، دسته‌بندی‌های متفاوت استیکرها را مشاهده کنید. بر این اساس، یافتن استیکر موردنظر شما بسیار ساده خواهد بود و البته نکته مهم‌تر اینکه تمامی استیکرها به‌طور کاملا رایگان پیش روی شما قرارگرفته‌اند.

در مرحله بعدی، با یافتن استیکر مورد نظر کافی است گزینه Install Stickers را لمس کنید تا منویی بازشده و استیکرهای جدید به مجموعه استیکرهای فعلی برنامه تلگرام اضافه شوند. حالا می‌توانید این استیکرهای جدید را با لمس آیکون اموجی‌ها در برنامه تلگرام برای دیگران ارسال کنید.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *