جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هشدار خرید اینترنتی بلیت هواپیما

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایت‌های غیرمجاز هشدار داد.

هشدار خرید اینترنتی بلیت هواپیما
محمد رحیمی گفت: خرید بلیت اینترنتی هواپیما فقط از طریق سایت‌های مربوط به ۱۳ شرکت هواپیمایی فعال مجاز است و سایر سایت‌های فروش اینترنتی بلیت مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری نیست.


وی افزود : در برخی موارد مشاهده شده است افراد بلیت هواپیما را از سایت‌های متفرقه خریداری می کنند درحالی که به ازای بلیت فروخته شده هیچ پروازی وجود ندارد .
رحیمی گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توصیه به خریداران بلیت هواپیما مبنی بر تهیه نکردن بلیت از این سایت‌ها اعلام می کند هیچ تعهدی نسبت به پیگیری شکایات مربوط به این گونه خریدها ندارد و پیامدهای آن بر عهده خریداران است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود : متقاضیان علاوه بر خرید بلیت از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی دارای مجوز بند الف ( مجوز از سازمان هواپیمایی ) برای خرید بلیت اقدام کنند.
رحیمی گفت : سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد حاکمیتی صنعت هوانوردی مکاتباتی را با مراجع ذی‌صلاح درباره پیگیری فعالیت سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما انجام داده است و با همکاری پلیس فتا نیز با فعالیت این‌گونه سایت‌ها برخورد می‌شود.
وی به لزوم اجرای آیین‌نامه حقوق مسافر اشاره کرد و اظهار داشت : سازمان هواپیمایی کشوری همواره به دنبال اجرای کامل این آیین‌نامه است.
رحیمی افزود : مسافرانی که از خدمات فروش بلیت یا پروازها شکایتی دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۱۰۲۲۳۵۵ و ۶۱۰۳۲۰۱۵ ، تلفکس ۶۶۰۴۸۰۰۷ و پست الکترونیکی www.shekayat@cao.ir و صندوق پستی ۱۳۴۴۵ – ۱۷۹۸ دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.

منبع: ITanalyze.com

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *