جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران

نشست خبری هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران بیست‌وهفتم بهمن ماه 1394 برگزار شد. این جشنواره سه بخش اصلی داشت، جشنواره وب، جشنواره اپلیکیشن‌های موبایل و انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی. در این جشنواره قرار است 73 تندیس به برندگان در زمینه‌های مختلف هدیه داده شود. از تغییرات این جشنواره نسبت به سال قبل به ادغام مراحل ثبت‌نام اشاره شد به این ترتیب که با یک بار ثبت‌نام می‌توان در هر دو جشنواره حضور داشت. ثبت نام در این جشنواره از دی‌ماه آغاز شد و 3 روز دیگر به پایان می‌رسد.

هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران در سال 1387 برای اولین بار برگزار شد. این جشنواره هر سال از میان سایت‌های شرکت کننده یک وب‌سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‌کند. بنیانگذار این جشنواره شایان شلیله است که چند سال اول این جشنواره به صورت شخصی اداره می‌شد و بعد مدیریت آن به کانون کارآفرینی ایران واگذار شد. امسال هم این جشنواره توسط انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی برگزار می‌شود.

جشنواره اپلیکیشن‌های موبایل ایران

جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در سال 1391 توسط میلاد احرامپوش و محسن براتی راه اندازی شد. احرامپوش در این نشست خبری گفت این جشنواره فعالیت خود را تنها با 100 اپلیکیشن شروع کرد و سال گذشته به 2800 اپلیکیشن رسید امسال هم به گفته او تا زمان نشست خبری 3500 اپلیکیشن ثبت‌نام کرده‌اند.

این دو جشنواره سال 1392 با یکدیگر ادغام شدند و میلاد احرامپوش به عنوان دبیر علمی جشنواره وب و موبایل ایران شروع به فعالیت کرد.

انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در سال 1392 با مجوزی که از وزارت کار گرفت، فعالیت خود را آغاز کرد. از مهمترین برنامه‌های این انجمن می‌توان به حل اختلاف کاربران با کسب‌وکارهای اینترنتی، یاری رسانی به مسئولان و پیگیری و رفع مشکلات موجود در کسب‌وکارهای اینترنتی اشاره کرد. رضا الفت‌نسب دبیر این انجمن در نشست خبری گفت که بیش از 350 کسب‌وکار اینترنتی فعال در شهر تهران عضو این انجمن هستند. او همچنین اشاره‌ کرد که در حال پیگیری مشکلات صاحبان کسب‌وکار اینترنتی در ماجرای مالیات آنها است.

داوری جشنواره وب ایران

در این دوره تمام مدیران وب‌سایت‌های شرکت کننده می‌توانند به عنوان داور به سایت‌های دیگر و یا سایت خود رای بدهند. سایت‌ها در گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند و با این رای ها در هر گروه 5 سایت را کاندید می‌کنند. در نهایت از هر گروه یک سایت انتخاب می‌شود و جایزه دریافت می‌کند.

این دوره‌ی جشنواره در قسمت وب 73 گروه و در قسمت اپلیکیشن 12 گروه دارد که به برنده هر گروه تندیس و جایزه ارائه می‌شود.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *